19 March, 2009

Tag encik PJ @ Tom Curus..

1st tag

taggednye cenggini:

1. anda dikehendaki mgambil 3 pic di bhgian mke..
2. pastikan di crop
3. setiap satu pic hnya bole menampakkn 1@2 anggota sahaja
4. huraikan sikit tentang pic tuh
5. tag sape je asal lebih dr 5 0rg

Mata cam mata org jahat..
Argh~
Sekali tenung org gerun tue..
Mata nie boleh keluar sinaran laser cam superman, bukan cyclops yer..
Bahaya mata nie..



Hidung pulak guna utk sedup oksigen dan mengeluarkan karbon dioksida.
Hidung yg berjasa, kalau xde hidung bernapas pakai mulut..
Kalau tersumbat selesema, seksa woo..


Bibir ke mulut?
Mulut guna utk makan.. kekadang die leh keluarkan hembusan angin sejuk..
Sepoi2 base..
Aku x merokok..


Jadi, hasil teknik percantuman tahap ke-10..
Jadi la camni rupe paras aku..
Spek tue sebab saje2 pakai..
Kalau x pakai, muke aku hensem gile ah..
Kalah Tom Curus, David Bekam..
Pastu ramai perempuan cair nanti..
Wakaka..
Bahaya nie~



Tag kedua

1.Anda rasa anda hot?
Hot..
Sebb tu tgh duduk bawah kipas nie


2.Upload gambar kegemaran anda.



3. Kenapa anda suka gambar ini?
classic.. bekas rumah sewa di bangunan ini

4. Time nie kat mane?
Shah Alam

5. Sape yang capture picture nie?
Aku la yg snap..

6. Bila kali terakhir makan pizza?
Tah, lupe

7. Lagu terakhir yang anda dengar?
Yuna - Dan Sebenarnya

8. Apa yang sedang anda buat selain daripada selesaikan tag ini?
Berfikir

9. Selain dari nama sendiri, anda suka dipanggil dengan panggilan aper?
BABY.... ops!

10. Tag lagi 6 orang dengan hati terbuka tanpa rasa kekesalan. Sila lakukan kalau tak nak kena denda mandatori.

1- PJ selamba
2- kipas
3- pari-pari
4- paatz
5- si gadis
6- C2B

Di ambil secara rawak dari chatbox

11. Saper no. 1 kepada anda?
Pemberi TAG tegar kepada blog aku.. hehe, peace PJ~

12. Orang no 3 - ada hubungan dengan sesiapa?
Tah, kene tanye die dulu la

13. Kata sesuatu berkenaan dengan orang no. 5?
Die belaja kat UiTM, Melaka..

14. Bagaimana pulak dengan orang nombor 4?
Praktikel cikgu..

15. Siapakah orang no. 2?
baru jumpe kat blog, yg pasti die laki

16. Bagi pesanan anda pada orang no. 6?
Tak tau nak pesan aper.. err, limau ais satu~


Tag ketiga aku dulu dah buat, jadi xpayah r buat lagi yer..
hahahaha

Ehem,
Jadi kepada pemberi2 tag yg tegar..
Kalau tag anda ada yg belum terjawab oleh aku..
Cepat2 la kasik tau yer..


4 comments:

Shitsurei shimashita said...

rumah sewa tu seksyen 18/19 ker?

Shitsurei shimashita said...

memang slamber jer alien nie..cayok

AzRi AzyAn said...

adoi! kena tag ke?
tag 1st boleh la wat sbb x penah wat..
yg ke-2 tu terlepas la eh sbb da bnyk kali dpt n penah wat..
ehehehe
^_^

alien said...

Shitsurei shimashita;
seksyen 18..
ko dok area tu ker?

azri azyan;
xyah buat pun xper..
nak buat pun bolih..
hehehe