25 June, 2010

ALIEN say: Sesat ke Tempat Sepi

Hari ini aku cek website Nuffnang setelah sekian lamanya aku tak cek.
Ada la dekat sebulan dua lamanya.

Belek punya belek akaun Nuffnang aku tu.
Oh, ada jugak pelawat yang singgah ke blog aku yg sepi ni.
Ada yang sesat.. lenkali bawak GPS atau peta la..
Ada yang follow.. tu terima kasih
Ada yang tinggal jejak.. macam kisah jejak kasih pulak
Ada yang komen entry.. nasib baik tak pakai pos.. mau drg cas aku duit setem kang
Ada yang saja singgah.. sori la, dalam alam maya takde kuih muih mahupun air la
Macam-macam.. terima kasih singgah..

I got most of visitor from United States (US).
Second from Malaysia. My home country.

Taktau pehal, orang US suka sesat ke blog aku yang sepi ini.
Takde pun kisah-kisah hikayat yang boleh dijadikan filem Blockbuster Hollywood pun..
Takde pun kisah konspirasi yang boleh membangkitkan deria fikir pun..
Takde pun kisah thrill yang boleh melajukan degupan jantung lantas membangkitkan adrenalin pun..
Tiada semua tu.. Hohoho

To US people, when you read my blog post and you find its difficult to understand. Please open dictionary.. or else refer to Google translate. Even the meaning bit differ from real meaning, at least you got some Ideas. Hehehe..
Same applied to people come from outside Malaysian.. you also can refer to Google translate. Is easy to use, just type and choose which language you prefer.. and the job done.. but not too accurate.. Hehehe
There got most of language in the world.. no worry.

Mari ramai-ramai sesat ke dalam tempat yang sepi ini..
Mari !!!

2 comments:

frwls said...

say welcome to them!

poorly we cannot offer them mee jawa, nasi lemak, roti canai and many more.

but they can find it here. in our country!

alien, maybe because they want to track u.. haha

alien said...

hahaha
White people.. so obses with UFO