11 July, 2010

ALIEN : Nombor 88?

88

Itulah nombor yang aku dapat hari ini
Lapan - Lapan
Baca dari belakang pun Lapan - Lapan
Baca dari depan pun Lapan - Lapan
Kalau tengok dari sudut lain jadi simbol dable infiniti
Kehkehkeh

Tapi, itulah nombor yang aku dapat hari ni
Ada apa dengan nombor ini?
Biarlah masa menentukan nasib pemilik nombor ni
Aku dah berusaha dan tawakkal
Insya`Allah..

Amin~

Eh eh
Ini bukan tikam nombor
Bukan ramal nasib pakai nombor
Bukan semua tu
Ni nombor badan
Ala macam marathon tu pin nombor kat badan
Tapi aku bukan masuk marathon ye
Kalau acara jalan lambat tu mungkin boleh try
Hehehe

88