14 August, 2010

alien: betul ke kata mereka?

Semua orang ada nombor kegemaran kan
Ada rahsia di sebalik nombor kegemaran tu
Tak kurang pula yang cakap nombor tu bawak tuah

Tapi
Sapa kata nombor tu bawa tuah?
Sapa kata?
Tipulah semua tu

Kalau nombor  tu bawak tuah
Mesti tuah nombor yang ini tak sampai kat aku
Atau aku tak serasi dengan nombor ni
Aish~
Mengarutlah

Ye, nombor yang aku dapat pada hari itu
Tidak berjaya membantu aku mara untuk ke stages 2
Ada hikmah di sebaliknya
Hanya Tuhan saja yang tahu

Aku akan cuba di kali lain . . .

5 comments:

Shukri Mohd Ali said...

nombor? tuah? karut je...

frwls said...

rilek....

alien said...

shukri: a`a karut semo tu..tapi masih ramai percaya, lif utk tingkat 4 tukat jadi 3A.. iskh3

frwls: yeh

h a n i e said...

aku suka nombor 9..haha

alien said...

hehe
aku 13 la
kui3