06 September, 2010

alien: yeah, balik lambat !!!

Yeah, gumbiranya dalam hati balik office lambat
Hari-hari lambat ..
Sampai malam Raya pun balik lambat agaknye
Bestnye~

Aku nak nak shopping suar jin raya pun tak sempat nieh
Nak beli sandal raya lagi
Kesian kat crocs putih aku dah tak bersinar warna putihnya
Jatuhlah level kekacakan aku pada hari raya pertama nanti
Kalau sempat nak sambar baju melayu sehelai la

Gaya macam belum shopping raya lagi kan
Erkkk.. memang pun~

"Lihat lah emotion itu... saaaaaaangat heppy kan..."


p/s: Gambar dari enjin carian google


7 comments:

mirachantek said...

ouh, sangat gembira nampaknya! seronoknya belum shopping lagi!!

Ju Asu Ra said...

hepi kerja banyak ke hepi raya?

keh..keh..keh..

h a n i e said...

owh. hepi nya dia. kagummm...hehhe

frwls said...

takpe weh Jalan TAR malam raya bukak lagi kan?

alien said...

mirachantek:
tahun ni baju raya recyle je..
hohoho
tapi nak beli jin gak weh
ngn sandel tu
wajib!!!

ju asu ra:
hepi kerja banyak sampai lupe esok nak raya..
cis bos2 yg tidak menyambut raya
apa die kesah~
hahaha

hanie:
hehehe
mekasih~

frwls:
bukak~ tapi jauh tu
baik g PAS ke PKNS ke
dekat sikit

citahrudin said...

lu kekal kacak tanpa shopping raya

**peh..hrp2 dpt lh duit ry bl bg ayat bodek nih**

alien said...

mekasih2...

*sambil buat-buat dengar "lu pegi la soping raya.." ... hahaha