01 October, 2010

alien: 1 Ooooktoberrrr

Hari ini 1 Okt 2010, Jumaat - Kerja
Esok pula 2 Okt 2010, Sabtu - Beronggeng
Heh

Kalau dikira dari semalam ia akan mengambil masa Sepuluh hari untuk sampai ke Sepuluh, Sepuluh, Sepuluh.
Dan Sepuluh, Sepuluh, Sepuluh pula jatuh pada hari Ahad iaitu hari cuti hujung minggu di kebanyakan negeri di Malaysia.

Pada tarikh itu juga sudah teramat pasti ramai org di luar sana akan mengikat tali pertunangan, melafaz kata - kata cinta untuk pasangan, melangsungkan majlis perkahwinan, majlis hari jadi .... dan sekian sekian sekian. Lately, ramai yang memilih tarikh yang cantik - cantik macam tarikh Sepuluh, Sepuluh, Sepuluh untuk melaksanakan sesuatu.

Harapnya segala perancangan anda pada Sepuluh, Sepuluh, Sepuluh berjalan dengan lancar dan penuh bermakna.


SatuSatuSatuSatuSatuSatu - No area kawasan - Nombor hujung ganjil utk lelaki & Nombor hujung genap untuk perempuan

Anak siapa lah yang bertuah untuk pakai I/C nombor camnikan... hehehe







10 comments:

mimizuzuhaha said...

Betuah sapa lahir time tu

Apen said...

Kata doktor yg bidankan Aspen, dak2 yg lahir in Oct adalah dak2 cerdik...

h4ni3 said...

alien.. cuba tanya boss masa 10.10.10, tanak ke naik gaji 10%? hehe

aspen.. hai mehhh?? ai lahir bulan 10 yu!

gadisBunga said...

budak yg lahir bulan satu pun ceredik ceredik gak...org la kata...GB tak kata....eheheh

alien said...

mimizuzuhaha:
yeh..

Apen:
mungkin ia mungkin tidak .. atau kebetulan doktor tu rakan2 dia bulan 1o je kot.. ehehe

h4ni3:
erk.. susah camtu
gaji pun salu lewat, kadang lebih dari 1ohb baru masuk

gadisBunga:
anda lahir bulan satu yer..
hohoho

mirachantek said...

iklan - birthday aku 9/10 yawww

frwls said...

9hb aku nak cari awek, 10hb kami tunang. woohoo!

alien said...

mirachantek:
yeh, notice it
masa tu ramai gak kawin
hohoho
ada chance anak drg pakai I/C satusatusatusatusatusatu tu

frwls:
9 oct 2010 dapat awek
10 oct 2011 kahwin
begitukah?
aku doa2 kan utk kamu

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

aku tak betah jika tidak melihat dan mengomen blog ko...boleh ke cm tu bro

alien said...

mekasih bro