31 October, 2010

alien: cakap - cakap EPL

Susulan kemenangan besar Newcastle United ke atas Sunderland dengan Lima gol berbalas satu.
Disebalik kegembiraan penyokong Newcastle United ni, ada dua pengurus di EPL yang tidak berpuas hati. Tension la kiranya.















"Bro, ko tengok budak - budak Hughton tu .. selambe 5 biji dia sumbat.." rungut Sir Alex kepada Wenger
"Tu lah, kena ayam geng Bruce ni.. camna budak - budak kita boleh seri pulak.. pelik .."


Untuk rekod:
Arsenal seri (1-1) pada 18hb September 2010
Manchester United seri (0-0) pada 2hb October 2010



8 comments:

MOFASAD said...

sek bek lu tak ckap liverpool. kalau tak siap lu

alien said...

tadi nak masukkan torres n gerrad
tapi ta jadi
hehehe

redza said...

liverpool menang mlm tdi ..yeahhh

alien said...

yeh~
ada improvement

frwls said...

LIVERPOOL akan menang lagi 28 match akan datang melengkapkan ramalan kemenangan 30 kali berturut2 aku sebelum ni


hobing YNWA hobing!

alien said...

hohohoho
rilek bro
jgn emo kat sini weh
:))

Albert said...

Hang kena ingat, Newcastle vs. Sunderland is a BIG BIG DERBY (Tyne-Wear derby as they call it)... mungkin newcastle sangat berkobar-kobar mau menang kut...

alien said...

yeh
mungkin~
newcastle kembali mengganas season ni
takut ooo