09 October, 2010

alien: Jom Kahwin Ramai - Ramai II

Assalamualaikum ..
Salam sejahtera ..
Kabare ..
Hello ..

Ini adalah edisi kahwin beramai - ramai ..

Tahniah dan selamat diucapkan kepada pasangan mempelai yang melangsungkan perkahwinan pada hari ini.
Semoga bahagia selamanya dan dimurahkan rezeki..
Amin~






Puteri Rabiatudawiah dan Azril Azraf
091010














- Pengantin perempuan adalah rakan sekuliah di UiTM
- Gambar di ambil dari Facebook sebab aku tak sempat nak menghadiri majlisnya
- Majlis kat Janda Baik.. memang la aku tak dapat pergi, hehe
- Tahniah ~



Zaryatul Akma dan Mohd Nor Fahmi
091010














- Ini adalah gambar waktu pernikahan, gambar majlis aku takde .. reason, tak bawak kamera.
- Pengantin perempuan adalah rakan di UiTM
- Tahniah




Muhammad Taufiq Shahrul Effendi & Shazrin Shazhana Shafee
091010


















- Yang ni pulak dua - dua kenalan di UiTM jugak
- Yang laki tu aku punya senior dan yang perempuan tu aku punya junior
- Gambar kahwin pun aku tiada, tak dapat hadir majlis mereka
- Gambar diambil dari Facebook
- Tahniah




Selamat Pengantin Baru ~ !!!




8 comments:

Sang Harima said...

haha. Semua dari fesbuk.

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

tuan punya blog bila lagik

sastraboy said...

lu alien? takde??

alien said...

Sang Harima:
itulah gunanye facebook..
hehe

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o:
tuan punya blog?
nnti aku cuba tanyakan die

sastraboy:
gua sempat pergi satu majlis jek..
yg atas ngn bawah tu tak sempat..

sastraboy said...

eh bukan itu maksud gua alien,

lu bila lagi?? hahaha. bila lagi nak berdudukan di atas pelamin sebagai raja sehari. haha.

alien said...

gua nak jadi raja dua hari lah~
hahaha
lama lagi kot
skang ni raikan rakan2 dulu

h4ni3 said...

tu la
teringin nak tengok alien punye majlis kahwin pulak
mcm mana la agaknya ye
adakah akan berarak naik kapal angkasa? heheh

alien said...

erk~
hahaha