22 October, 2010

alien: Lancer vs Inspira

Semua pasti sedia maklum dengan kemunculan Proton Inspira. 
Sebuah model yang menambah bilangan keluarga dan kerabat 
Proton di Malaysia.
Inspira ini adalah model yang diwujudkan bagi menggantikan Waja.

Kelihatan memang Inspira ini saudara kembar kepada Lancer.
Cuma lain nama keluarganya dan tempat asalnya.
Lancer dari Jepun, nama keluarga Mitsubishi.
Inspira dari Malaysia, nama keluarga Proton.

Nak kata ciplak, katalah
Nak kata tiru, katalah.
........

Apedehal..
Kat dunia ni pun ada 7 orang yang sama rupa kan..
Apapun, semoga penjualan Inspira suksess ...






Bila keluarga jauh berjumpa:


P/S: 
Bukan aku yang buat dialog kat gambar tu..
Ni aku dapat dari emel yang telah di forward kat aku.. 
Hohohoh~


14 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

BENTUK AJE BEZA ... MASAALAH SAMA..KEH KEH

redza said...

xpelah...yg xmampu beli lancer tu sambar inspira pon ok

frwls said...

agak-agak pintu belakang masih boleh bukak tak nnt bila dah sebulan guna?

Persona kawan aku, sebulan jerrrrr

dah tak boleh guna pintu belakang. kehkehkeh

proton...gudluck. tau la ada link goment.

mirachantek said...

KOOL GILA CAPTION!!!

alien said...

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o:
ntah lah..
mungkin kali ni berbeza
hehehe

redza:
yarp
betul tu

frwls:
hohoho
persona..
pakai blm je lah

mirachantek:
yehaAAW~

Shukri Mohd Ali said...

kahkahkah. nak angkat 10 lah!!!

elly said...

aku minat lancer...minat sangat...tapi kalau inspira pun aku okay je....

alien said...

shukri:
hehehe
pas kat aku satu tau

elly:
beli beli beli
ngeh3

mimizuzuhaha said...

Haha kelakar la dialog tu

alien said...

haha
pasni ko lak buat
tgk camne

sastraboy said...

keh keh keh.

sakit sakit.

alien said...

jgn sakit bro
jangan
hehehe

fndrocka said...

haha.camni barulah sedap..kat malaysia nanti macam2 jenis kereta kacukan ada..tggu satu hari nanti proton kacukkan saga dgn ferrari..tgk apa jadi

alien said...

pergh..
mungkin juga..

skang ni, saga blm tu ada iras2 merc dari pandangan belakang