21 November, 2010

alien: bidan terjun

Eh, tak sangka-lah
Aku ada gak bakat jadi bidan terjun nih
Bukan bidan yang sambut baby atau anak baru lahir tu
Ini adalah 'Bidan Terjun'

Kesimpulannya
Aura - aura kesenian dalam darah aku masih mengalir
Cuma mungkin dah tak seghairah dulu la
Hohoho

Next entry-lah aku kongsi ye




8 comments:

citahrudin said...

tak tahulah kenapa aku ada rasa nak tendang pintu pulak lepas baca entri yg next entri baru nak cerita nih

Cheqna said...

oh..sini rupanya bidan dah terjun..hehe.

bila dah berkongsi bagi tau lah ye.

from one "bidan terjun" to another,

:-)

mcjust.lol said...

cepat bagitau!! grr

sharamli said...

cis..
apasal next entri?

renaye said...

u went sky diving?!

alien said...

citahrudin:
sabar cik
tu pintu kaca.. naya nanti

cheqna:
hohoho..

mcjust.lol:
sabar.. sabar

sharamli:
sebab otot jari da krem

renaye:
nope..

Sang Harima said...

Bidan terjun ni bidan sambut orang terjun dak? Bukan ejas bunga. Kehkehkeh..

alien said...

Sang Harima:
ntah
agaknye kot
hehe