28 November, 2010

alien: Jom Kahwin Ramai - Ramai III

Ahad, 28 November 2010

 Faiz Farhan dan pasangan
(Sijangkang, Selangor)

Zulfadli Zakaria dan pasangan
(TTDI, Selangor)

Akmal dan pasangan
(Sijangkang, Selangor)

Mohd Harzizi dan pasangan
(Perak)


Tahniah kepada mereka.
"Selamat Pengantin Baru"

Moga dirahmati dan kekal selamanya




13 comments:

hamzah ian said...

wah... cantiknya gmbr kawin..

MOFASAD said...

si jangkang mana? gua ada g semalam

alien said...

hamzah ian:
gamba pinjam, mmg r cantik
hoho

MOFASAD:
sijangkang tu kg aku le..
ko g bhgn mna?

Sang Harima said...

Lu bila?

Daddy Ziyyad said...

bulan Ogos/Sept tahun depan masing masing gi hospital akibat penyakit buatan orang..:)

alien said...

Sang Harima:
Harinya akan tiba juga
hohohoho
Lu dah ker?

Daddy Ziyad:
keh keh keh
yg halal xpe..

sharamli said...

tuan bel0g bila?
hu3

h4ni3 said...

bila laaaa nak dpt undangan dari mr alien & mrs alien pulakks

alien said...

sharamli:
oh, nak sms tuan blog kejap
tanya die
hoho

h4ni3:
camtu kene ready awal
book roked
perjalanan mengambil masa 13 tahun cahaya ooo

mimizuzuhaha said...

tu bukan akmal dan dewi ke?
aku tak dpt g sebab tak sihat..uwaaa

alien said...

betul - betul
kawan sekampus ke?
kat sijangkang dia pakai baju kuning2 camtu, ni gamba kopi pess je

mimizuzuhaha said...

bukan sekampus. aku kenai dewi zaman myspace dulu. penah la jumpa sekali dua. pastu dah tak jumpa bertahun. kenduri dia pun aku tak dpt mai..hemph.

alien said...

oh, rakan alam maya dan berjumpe di realiti rupenye
hehehe