27 November, 2010

alien: mari berbaik - baik

Keh keh keh








"Kau ambiklah Rs.200,000 ini. Suruh dia mulakan hidup baru di tempat lain.."
sambil membuka briefcase berisi wang tersebut dan menunjukkan kepada ayah gadis.

"Tawaran yang menarik ... ", berfikir sebentar. "Tunggu sekejap ...", ayah si gadis berjalan masuk.

Si penjahat berasa gembira kerana taktiknya memberi wang kepada ayah si gadis untuk menarik balik perbicaraan mahkamah hampir berjaya.
Tak lama kemudian, ayah si gadis keluar.
Berjalan perlahan menghampiri si penjahat tadi.

"Sayangnya, jumlah yang kau tawarkan adalah lebih rendah dari yang ditawarkan oleh anak kau !!"
"Dia beri aku Rs400,000 untuk mendedahkan kejahatan kau !!"
Herdik ayah si gadis sambil mencampakkan Rs.400,000 itu ke muka si penjahat.


Keh keh keh
Kelakar beb !!
Dia nak kasi wang sogokan tutup mulut, rupanya jumlahnye sedikit.
Malu gile ..

Kisah hindustan kan, penuh dramatiknya
Gaduh - gaduh camna pun akhirnya bahagia
Itu contoh yang baik kan, saling maaf-memaafkan
Tak elok pun gaduh lama-lama, buat tambah dosa je

Eh, eh.. aku layan hindustan ke ni?
Hohoho



6 comments:

Daddy Ziyyad said...

apa kes layan hindustani ni? :)

aremierulez/Amirul said...

kalau filem tamil, scene gaduh adalah scene yg ditunggu2

saiazuan said...

hahahaha

alien said...

Daddy Ziyad:
kekeke
sekali sekala bes gak
dusyum2 !! menarik

aremierulez/Amirul:
bunyi dia melatop beb ~~
gilak ah

saiazuan:
ekekeke

sastraboy said...

eh eh. best apa layan hindustan.

kalau kena dengan minatla.

keh keh keh..

alien said...

takde lah
cume teringat zaman kegemilangan hndustan satu tika dulu
keh keh keh