22 November, 2010

alien: Si Bidan Terjun

Ini adalah kesinambungan kisah lalu, tentang bidan terjun
Bukan saja - saja nak tarik ke entri kali ini
Tapi kerana semalam penat fizikal untuk menaip,
tapi mental steady lagi sebab tu keluar entri pasal 'Bidan Terjun' tu

Sambung - sambung entri ni best jugak kan
Rasa macam buat drama pulak kan

Kalau filem jalan sekali harung je, mula - kemuncak - peleraian - tamat
Orang tak sempat nak berdebar - debar, tertanya - tanya 
Keh keh keh
Tapi pesen Hollywood sekarang dah buat filem bersiri, style - style drama 

Lihat gambar bawah ni
Orang kita panggil 'Sireh Junjung'
Gubahan bahan semulajadi dan bahan tak berapa nak semulajadi


Atau dipanggil juga hasil gubahan si bidan terjun
Menggunakan bahan yang telah tersedia
Last minit punya kerja ni

Err, lelaki pun tahu gubah bunga tau
Hohohoho

Akhir kata
Tahniah kepada adik aku yang baru melangsungkan
majlis pertunangannya semalam





17 comments:

Aku Pencinta Seni said...

hye..u now what...saya pernah jdik bidan terjun jugak...heheh...

citahrudin said...

hah..buleh lah gua gunapakai khidmat lu masa gua bertunang nanti ye

mirachantek said...

cool gila kau reti gubah bunga!!

h a n i e said...

ade bakat "terendam" rupenya..ahahah

h a n i e said...
This comment has been removed by the author.
h a n i e said...

aku rasa aku salah komen. hahahahah keliru komen box. jd sila delete komen tadi.


*malu*



hahahahahahaha!!!

sharamli said...

buatkan untuk saya satu..
keh3

gadisBunga said...

sirih junjung tu tahan sampai dah beranak 3 nanti. huhuhu

alien said...

Aku Pencinta Seni:
hehehe...
seb baik sukses kan

citahrudin:
aura2 dah sampai la ni ye
dgn org baju belang2 ke?

mirachantek:
mekasih~

hanie:
hahaha
kliru dah ~
bakat tu aku dah tanam balik dah
hehehe

sharamli:
nak ke?
seriyes~

gadisBunga:
hehehe
bunganye je lah yg tahan kot
daun sirehnye layu~

Rozita said...

tak nampak sireh pun..nmpk bunga je

alien said...

sireh tu yg gulung2 tu
tabanyak pun
adik aku yg petik
pakai je la ape yg ada, ye dak

putih2 tu kapur
cam bulat2 tu gambir
kekeke

Daddy Ziyyad said...

gua respek sama lu bro..:)
kalau suruh aku, habis aku gubah jadik benda lain..wakakaka

h4ni3 said...

vaahh vaahh
syabbassss inspektor shahabbb!!

elly said...

phewwwwiiittt...sireh junjung tu....dasat gak bakat ko ni....

alien said...

Daddy Ziyad:
last minit ni
masing2 sibuk masak kemas itu ini
cuak gak rasanya

h4ni3:
mekasih2

elly:
tade la
biase2 je tu

Cheqna said...

tahniah...cantik purple and white tu.

boleh lah terjun selalu..hehe

:-)

alien said...

tq..
hohoho