19 December, 2010

alien: Dinosaur dan Alien dua entiti asing

Kalau sebut "Alien" saja mesti ramai yang teruja kan
Kalau sebut "Dinosaur" teruja tak ?
Kalau rasa - rasa teruja serbu lah ke Pusat Sains Negara segera
Pameran "Dinos Alive" sedang berlangsung

Tadi kat berita seorang kanak - kanak menangis takut Dinosaur
Keh keh keh

Seterusnya kat sini

Terasa macam nak pergi-lah



10 comments:

KizZ said...

Alaaa..nak tengok Alien..dinasour dah bese tengok kat muzium...

jom sini,
www.kizgarden.blogspot.com

p/s:tp xde dinasur pun kat sini

Anisa Hang Tuah said...

kanak2 tak takut alien.

King Of Single said...

pecaye x ad dinosour PERNAH wujud d malaysia satu ketika dlu..?haaa

alien dlam muvie slalu dah tnjuk..hahaa

alien said...

KizZ:
Sumber2 alien masih kurang utk dipamerkan kot
hehehe

Anisa Hang Tuah:
ye ke
cube try test

King Of Single:
pernah ke? pernah ker?
hohohoh

fndrocka said...

Asik2 dinosor..nak tgk pameran gadis2 dari seluruh dunia lak

gadisBunga said...

tak penahhh tgk lagi. nak kene tgk barang sekali jugak ni!

alien said...

fndrocka:
err, kalau ada inform aku

gadisBunga:
cepat plan ke sana
kang abis nyesal weh

Daddy Ziyyad said...

kat mana pusat sains negara ha?

zaradgreat said...

kalau alien pegi mesti orang angkat gmba ramai2. hhahaha. jarang dapat tengok alien tuh. jangan lupa bawak skali spaceship. hahahha

alien said...

Daddy Ziyad:
ni alamatnya
Pusat Sains Negara, Pesiaran Bukit Kiara, 50662 Bukit Kiara, Kuala Lumpur

peta dia kat sini
http://www.psn.gov.my/bm/lawatan_petalokasi.htm

zaradgreat:
kalau alien pegi, misti la dia nyamar kan
hehehe