31 December, 2010

alien: karam singh buat perangai ?


Hal nie berlaku kt bidayah tmn sri andalas jam 2:40pg
hari apa tu aku tak tahu lah

Check this out here
Tajuk dia: Karam Singh Mabok

Karam Singh Waliah
Apa cerita ni?



Jawapan dari beliau pada Kosmo! 5 Januari
"Saya marah mereka dan mengatakan 'letak motosikal tidak pakai otak, bodoh punya orang'. Saya ulangi perkataan yang sama selepas duduk di dalam restoran sambil memesan makanan," katanya ketika dihubungi Kosmo! semalam.
Karam berkata, tidak lama kemudian salah seorang penunggang motosikal terbabit telah menuduhnya menghina orang Melayu menyebabkan kira-kira 20 orang lelaki lain mengepungnya.
Apabila merasakan keselamatannya terancam, dia lantas meminta maaf kerana tidak mahu meneruskan perbalahan dan cuba meredakan keadaan.


16 comments:

kak Erna said...

alien..betul ke..

alien said...

cube tgk link video tu
gaya cam betul

Daddy Ziyyad said...

semalam lagi aku dah tengok utube tuh..kononnya budak2 melayu tu marah kat KSW pasal dia cakap "melayu lanc** "

dan ada yg claim KSW cakap mcm tu masa dia tgh mabuk. Aku pelik, awat mabuk kat kedai mamak.

alien said...

ntah la, saksi2 tak tampil lagi
tu la pelik, mabuk kat kedai mamak.. cam impossible
tapi mende yg mustahil tu la kadg2 jadi

mirachantek said...

lol mapley pun dah jual minuman keras ke

Anak Wak Mail said...

susah nak caye..tp xtahulah.

Faaein Himura said...

tak dapat tgk.. tak de pun videonya..

ke sy yg tak jumpe..

frwls said...

kahkahkah.

hati dorang kering bai

h4ni3 said...

pelanduk 2 serupa kot??

takleh tengok la video tu =(

YobSumo said...

ape cite ni!!!!!!!!!!!!!!!

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

selamat tahun baru

fyziviruss said...

br baca surat kabar.br tau...

cikceriacorner said...

ye ke..takut pelanduk 2 serupa..kdg2 video ni boleh edit mcm2..

gadisBunga said...

aiseymen....

daisy said...

jom tengok aduan rakyat.
harr..harr..harrr..

alien said...

mari baca apa kata encik Karam:

http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2011&dt=0105&pub=Kosmo&sec=Negara&pg=ne_07.htm