18 December, 2010

alien: keterbukaan otak

Ahahaha ..
Dah kena serangan secara halus oleh para pembaca di alam maya
Blog Seksualiti Merdeka tu pun dah buang atau disable ruangan komen dia
Apa kes ?

Katanya bebas lah, demokrasilah
Bebas bersuara katanya .. jadi para pembaca pun luahkan lah pendapat masing - masing secara terbuka dan bebas. Tak salah kan?
Kalau mereka dah buang ruang komen tu, kiranya macam mereka mengamalkan sikap tertutup lah. Tak boleh terima teguran, tak ada sikap terbuka langsung lah.

Kalau dah macam tu, close je kot. Buat kempen secara underground, tak payah kasi tahu orang satu Malaysia ni yang rata - rata mencintai tanah air mereka. Mereka tak rela melihat tanah tumpah darah mereka ternodai oleh amalan songsang. Akibatnya boleh jauh dari nikmat Tuhan. Jangan main - main wooo..



Aku punya blog open .. bebas cakap apa saja
Sila la cakap apa - apa, jangan malu - malu ye ..
Erk ..

Hohohoho




11 comments:

redza said...

tulah..ckp senang...demokrasilah, bebas bersuaralah tpi bila kena atas btg idung sndiri rasa nk marah pulak..apa kes

Ju Asu Ra said...

xpayah cakap....taip je...

~ errr...dia tu pesen nk kena panah petir aku syak ~

King Of Single said...

hahaha..agak ar..tu la bebas lah sgt..
kang da tertutup

ohh gay!

mirachantek said...

saya gay, saya ok.


heh. hollywood sangat ni.
demokrasi hollywood

h4ni3 said...

mungkin minda dia masih tertutup
macam tu, susahlah kan

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

banyak yang sentap dari terbuka

alien said...

redza:
camtu la gayanya
terkene sendiri diam le kot

Ju Asu Ra:
aku pun syak camtu gak

King of Single:
kadang2 kita perlu pendapat org lain jgak kan

mirachantek:
heh heh heh
kalau kat sini malaywood lah kot

h4ni3:
yup
susah sgt

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o:
setuju !!

JRY The Boonto said...

kt malaysia ni susah nak amalkan kebebasan bersuara. mreka yg melaungkan kebebasan bsuara cakap memang senang la.diorg xingat adab melayu islam, benda2 yg x baik pasti ditentang.

ludah kelangit, kena batang hidung sdiri. keh3x

alien said...

dah keluar kat surat kabar dah isu ni hari ni
jabatan agama akan memantau

moga dapat dibanteras aktiviti ini utk mglakkan dari jadi nanah di malaysia kan

fyziviruss said...

saya lesbian saya ok.

hahahahha

alien said...

hahahaha