20 December, 2010

alien: perempuan bagi seks sebab cinta, lelaki bagi cinta sebab seks

Apa kess !!!
Perempuan bagi seks sebab cinta, lelaki bagi cinta sebab seks
Tak mustahil lah kes buang bayi berleluasa
Kes mengandung luar nikah
Kes zina

Makin rosak remaja zaman kini
Adoi !!

Print Screen dari Youtsays

Aku malas nak ulas panjang - panjang

Cuma nak cakap lah

Cinta itu suci
Cinta itu kasih sayang
Cinta itu kekuatan
Cinta itu keajaiban

Cinta itu penuh rahsia
Cinta itu luas maknanya

Jika cinta itu seks, ianya hanyalah nafsu semata




16 comments:

mirachantek said...

cinta berdalang saitan nih....

mimizuzuhaha said...

Youtsays ni utk ape pulak? tak penah tau pun hihi

Anisa Hang Tuah said...

cinta itu baunya sgt busuk

sharamli said...

saya kecik lagik.
tak tau cinta tu apa.

yeah~

gadisBunga said...

saya tak akan buat cinta dalam hidup saya jadi busuk. sekian.

Shukri Mohd Ali said...

ini la jadinya kalau tak baca novel sastera. bhahahaha ;D

za petrelli said...

Kau akan
temukan
sebuah
cinta

Yang jika
tidak dikut
sebetulnya
dengan cara
agama,

Akan
membawa
kau ke
jalan

yang
sangat
sempit
menuju syurga,

Dan
membawa
kau ke
jalan

yang
maha luas,
menuju neraka

alien said...

mirachantek:
'org ketiga'
hohoho

mimizuzuhaha:
cam forum utk remaja la katanya
hik2

Anisa Hang Tuah:
sediakan topeng gas
takut2 pensan nanti

sharamli:
yeh~
camne budak kecik bulih masuk page ni
page ni utk 21tahun keatas
hohoho

gadisBunga:
Insya`Allah .. amin

Shukri:
wahahha
bukan novel sastera aje, mungkin surat khabar pun drg tak bace

za petrelli:
setuju dan betul tu

hentakbelipat said...

kehkehkeh..cinta itu seks yang menarik..tapi pakailah kondom..lagi menarik cinta itu

alien said...

agagaga
bermadah sungguh ayat saudara ini

Daddy Ziyyad said...

lebih kurang aja ayat tu..hehhhee..

alien said...

betul ..
harap2 remaja tak ikut ayat tu lah

h4ni3 said...

cinta kerana Allah... insyaAllah selamat dunia akhirat

alien said...

Insya`Allah ..

fyziviruss said...

masih lg mencari kenangan lalu

alien said...

bait-bait dari lagu Allahyarham P Ramlee

Barang yang lepas hai jangan dikenang
Kalau dikenang meracunlah diri
Tiap insan hai tidaklah kekal
Tentukan pulang di mana berasal
Janganlah sedih hai janganlah pilu
Serahkan pada Allah yang satu
Oh dunia ibaratnya roda
Naik turun tiada hentinya
Sama juga hidupnya manusia
Ada yang riang dan ada yang duka
Barang yang lepas hai jangan dikenang
Kalau dikenang meracunlah diri
Oh tak guna menangis memilu
Makin sedih menambah derita
Lupakanlah semua yang lalu
Tidakkan mungkin kembali semula
Barang yang lepas hai jangan dikenang
Kalau dikenang meracunlah diri