05 December, 2010

alien: Segaris Harapan

Hari ini terasa senyap dalam diri
Cuma yang ada sunyi bersama angin dingin menemani
Aku cuba mencari apa maknanya dan apa ertinya
Tapi, yang ada hanyalah kosong tiada terisi
Aku bangun
Melemparkan pandangan ke sana
Tiada apa
Aku toleh ke arah sana pula
Juga, tiada apa

Aku duduk kembali
Berharap agar senyap akan berlalu pergi






9 comments:

mirachantek said...

kau jerit la. kompom ada noise

sastraboy said...

sunyi ni biasa buat sendiri.

hehe. ada apa hal ni brader?

Daddy Ziyyad said...

ni sajak ke, syair ke, lirik lagu?..ngeeeeeeeee

kak Erna said...

alien..sesekali sunyi senyap tu..bagus jugak kan..

hans said...

kadang2 xbest sunyi

P/S : Nasiblah Tak Kemalangan Tadi! Kalau Tak Satu Hal Pula!

alien said...

mirachantek:
xbole jerit
nnti jiran ngamuk2

sastraboy:
hehehe..
ada la halnye sikit

Daddy Ziyad:
keh2
keh2
ini bait2 kata

kak Erna:
em, betul bagus
kadang2 kita nak kesunyian
kadang2 perlu dalam suasana bising

hans:
bising2 pun xbest
better balance ok kot

Cheqna said...

datang buat bising sikit kat sini..hehehe..

:-)

h4ni3 said...

bangun.. duduk.. bangun.. duduk..
buat 1000x
kasi exercise sket

alien said...

Cheqna:
senyap2
sini library
hehehe

h4ni3:
betul2
sihat ~