14 January, 2011

alien: friday thought V






".. kalau bukan kita yang bantu diri sendiri .. siapa lagi kan .."










10 comments:

Rozuan Ismail said...

betul tuh,,nak ubah diri sendiri,kita jugak,,bukan orang lain..sebab apa? kita nak mati nanti bukan share kubur..kita sorg2 je nanti..x de nye nak bawak makwe comel kita tuh.. so,jgn harap sgt org lain nk tolong kita,kita sendiri yg kena tolong diri kita..

alien said...

betul tu
mmg kita sendiri yang kene bantu diri sendiri

mirachantek said...

kawan baik.
sangat helpful.

Kazaztan Team said...

kansss...

sharamli said...

tolong bantu diri saya.
macam mana anda pinjamkan hati anda dulu.

yeah~

h4ni3 said...

saya sokong 800 peratus!

bujal X said...

emm~~saya suka menyusahkan kerajaan~lagipun saya malas bantu diri sendiri~haha~~boleh begitu??

redza said...

yup

fa-in said...

ui ui
org bleh bantu
hohoh

alien said...

mirachantek:
betul tu, sgt helpful

kazaztan team:
yepss

sharamli:
apa yg saya bulih bantu?
yeah~

h4ni3:
kih2

bujal X:
nanti saya pikirkan dulu ye
heeee

redza:
yeh

fa-in:
bantu ape kok?