23 January, 2011

alien: sandwich rojak style


"Nah kau, segenggam kentang goreng .."
"Ambik nih, segenggam coleslaw .."
"Tambah lagi setepek daging .."
Agaknya tu yang tukang masak cakap dalam hati dia

Ni dipanggil masak cara campak-campak sejati
Tak kedekut punya
Hehehe


Kena budak umur 6 tahun, mau tersiksa gak nak ngabiskan
Nak nganga besar - besar dah satu hal pulak
Kena buat senaman regang otot mulut dulu nih
Silap haribulan boleh krem nanti
Kesian mak - mak diorang, dah kena masak bubur

" Sandwich Rojak Style "
Untuk hidangan kebanyakan orang barat
Kat malaysia pula makanan ruji adalah nasi
maka terciptalah istilah hidangan
"Nasi Campur"

Campur semua lauk yang ada dalam satu pinggan
Macam rojak daa
......








9 comments:

safiah sokher said...

mewah betul maknnyaa....tak obes ke?haha

redza said...

fav aku mee/bihun sup...xmkn nasi pon xpe huhuh

frwls said...

bapaklah. bessar siot! kahkah

h4ni3 said...

mak oiii
ni makan sekali, kenyang 2 hari!
hehehe

fyziviruss said...

tgk ler badan drg besar

Shukri Mohd Ali said...

saya selalu hotdog + telur + sayur + sambal + sos + mayonis + nugget. hahaha. buat kat umah je. erk! pengsan.

cikceriacorner said...

makanla selagi boleh...hehhe

StingRay said...

ok..rancangan peberet aku ni.haha..

yang best..makanan sana semua besar2.

puas hati.

alien said...

safiah sokher:
keh2
diet org sana mmg camtu sesuai dgn iklimnya
diet org sini plak nasi, mee dan segala macam2

redza:
hehehe
sup, sedap tuh

frwls:
sebagai pemakan tegar
ko tergugat tak?

h4ni3:
semua dalam satu
best tu

fyziviruss:
hohoho
diet drg makan daging, besau2 le
kalau makan ikan kecik2 kot

shukri:
kat rumah biase je
kalau kat kedai jadi luar biase
kui3

cikcericorner:
makan~
jemput2

StingRay:
terliur tgk makanan sana kan~
wahahaha