28 February, 2011

alien: tipu menipu, curi mencuri

Geng Ocean 13


"... menipu si penipu, mencuri dari si pencurik ..."

Kesimpulannya,
kita sendiri tak ubah macam si penipu dan si pencuri tu.

Ada yang masih tak sedar.
Masih juga tak mahu menerima.
Bila agaknya mata mereka akan terbuka dan pemikiran menerima.

Mmmmm....



p/s: macam biasa, gambar tiada kene mengena dengan entry.
Gambar adalah ehsan google.

10 comments:

Daddy Ziyyad said...

gua suka Ocean 13..cool gila beb...part al pacino masuk oprah tu yg paling lawak

h4ni3 said...

ocean 13 tu tajuk movie ker? hehe


~ jangan letakkan diri kita setaraf dengan orang yg ntah hape2~

Anak Wak Mail said...

ocean 13 best sangat kan..

yang menipu terus menipu,,yang mencuri terus mencuri..

mirachantek said...

go round in circle s je.

tapi. dalam kes ni.
kira cam what goes around comes around la kan.
kau pencurik jadi sekarang kau pulak dicurik hartanya. hahahaha

bujal X said...

ocean 12 terbaik.kata saya menipu.

alien said...

Daddy Ziyyad:
hehehe..
cool~

h4ni3:
a`ah, tajuk muvie.. sekuel kepada ocean 12.. tapi entry ni bukan kisah pasal muvie melainkan pengalaman hidup je

Anak Wak Mail:
layan~
13 kepala otak mereka

mirachantek:
hehehe
dalam bahasa lainnya hukum karma kan

bujal X:
yeh terbaik..
kata saya menipu jugak

gadisBunga said...

ocean2 tu adalah movie2 yg bijaksana. (betul ke ayat ni?).

intelligent movies.

.

sebenornya, apa yg sebenornye yg ko nak kata sebenornye ni?

alien said...

sebenonya nak beri ingatan kat diri sendri dan sesape yg baca ni..
itu pointnya

gedek! said...

Dunia ini dipenuhi oleh 'penipu yang mencuri'

Shukri Mohd Ali said...

saya suka curik =)