14 February, 2011

alien: bukan anak aku

Anak buah yg baru mencecah umur 1 bulan
Gambar bawah ni masa dia baru lahir
Baru lahir dah pandai main mata ooo ~


".. ngumpat erk ~.." 
rasanya tu kot yang dia cakap dalam hati dia.
Ngeh3


-Muhamad Faiq Al-Tamis-
Anak kepada abang aku






18 comments:

gadisBunga said...

eeee comellll!!!!

pandai kenyit mata dah. hihi~

nabilah_2908 said...

hehe...comel je....!! :)


jom ke APA KATA HATI pulak,
BILA MOOD KE LAUT

bujal X said...

wei~~cepat usahakan buat sendiri punya~haha~

Daddy Ziyyad said...

mahal ooo gambar baby kenyit mata ....bila ko nak ada anak? ngeeee

Ati Masrif said...

harusss...jadi hero masa depan ni..^_~

salam kenal dari kak ati



Jom baca: Menakutkan…Gambar Ini Menceritakan Segalanya..

gedek! said...

Rasa macam nak baby lagi... (Jap, nak call mrs sat...)

h4ni3 said...

comelnyaaaaaaaa....

Zaidah said...

alah2....comelnyer.....

Nurul Afifah Addnan said...

menggoda tu.. :))

Yunus Badawi said...

Mesti awek yg ambil gambar dia ni. Itu sebab dia kenyit hehehe

Mimi Jazman said...

patutla GB suke.. hehehe.. kite pun suke gak!

amry said...

hensem tuuuu...siap kenyit mata lagi..hehehehehehe...baru la paham entry GB. ngeeee...

salam singgah dari Amry's Blog menerusi corong blog GB. huhu

Shukri Mohd Ali said...

kain putih =)

cikceriacorner said...

comelnye..

macam nak adik lagi..heheheh...

Amirul (aremierulez) said...

budak2 zaman sekarang baru sebulan dah celik mata.

masa zaman2 dulu, sebulan lebih baru bukak mata.

tapi anak sedara aku, baru 3 hari dah pandai senyum.. peh..

encHIx laNDax said...

wah~nama dia cool =)

alien said...

gadisBunga:
dia memang suka usya2 pakai sebelah mata..keh2

nabilah_2908:
hehe..comel

bujal X:
hahaha~
belum masa lagi

Daddy Ziyad:
ngeee~
belum masa ada anak lagi

Ati Masrif:
salam kenal jugak
ngeh2

gedek:
camne?
dah rancang ke?

h4ni3:
kan~
comel

Zaidah:
keh2
teruja tak

Nurul Afifah:
err, tergoda tak~

Yunus BAdawi:
A`ah.. makcik dia yg ambik
kui3

Mimi Jazman:
Saya pun suka jugak
:)

amry:
ngeh2..
kenyit mata tu yg mahal tu

shukri:
a`ah~
kain putih
:D

cikceriacorner:
erk,
propose kat mak ayah cepat
kui3

Amirul:
peh~
camne org bulih buang anak ye
kan anak baru lahir comel2

encHIx laNDax:
unik nama dia

ilham_un said...

comel..anak sdara saya pon ada gambar mate dia tengak kenyit camni..
waktu baru lahir gak..simpan sampai skunk.comel sangat...:)