20 February, 2011

alien: apokalips

Ada masanya aku suka berteman
Ada masanya aku suka bersendiri
Ada masanya aku suka berjalan
Ada masanya aku suka berehat

Ada masanya engkau suka berteman
Ada masanya engkau suka bersendiri
Ada masanya engkau suka berjalan
Ada masanya engkau suka apa yang ku suka

Hidup dan nasib roler koster
Susah dan senang bersilih ganti
Bila-bila boleh naik dan turun
Apokalips

- M Nasir (Apokalips)




p/s: Apokalips filem baru dari Mamat Khalid


14 comments:

sharamli said...

makin lama makin serius entri2..keh keh keh

gedek! said...

Ada masanya aku suka beebelog...

gadisBunga said...

ahah! bila mamat kalit mentafsir minda m nasir, pasti ada sesuatu terjadi nanti. heheh~

Shukri Mohd Ali said...

orang2 sezaman dengan m. nasir, kalau kita bercakap dengan diorang, boleh terduduk wooo...

Daddy Ziyyad said...

mamat kalid recycle pelakon HKLBR ke dlm pilem apokalips nanti?

achik ezam said...

apokalips dengan apokehalnya sama tak??

Amirul (aremierulez) said...

aku suka lagu M. Nasir, tapi album2 yang dululah. Masa album saudagar mimpi & album canggung mendonan.

lirik2 lagu dia sangat deep!

cikceriacorner said...

ada masa sy suke berangan..heheh..hari2 berangan..hehhe

JIJI YU said...

bes ke tak cite ni

h4ni3 said...

agak2 bilo cito tu kua panggung?

Firol said...

Nas hang ganti KOq untuk episod sinetron keempat..sila sambung...Rebelusi Kampung Tekuyung

encHIx laNDax said...

agak-agak bile kuar filem apocalips ni aek??

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

layan..layan

alien said...

sharamli:
eh, ye ke..
jiwa kacau kot
ngeh2

gedek!:
ada masanya aku suka ketawa~

gadisBunga:
katanya macam cerita jepun "Crow Zero"
katanyalah.. kita nantikan
yeh

Shukri:
setuju tuh~
tinggi level masing2

DAddy Ziyad:
nth, tak dapat dipastikan
tapi ada gamba Farid Kamil
keh3

achik ezam:
sama ejaan depan je
mungkin sama bapak lain mak kot

amirul:
yeh, lirik dia mmg deep
tapi aku xde album nye
terima kasih u tube~
hehehe

cikceriacorner:
ada masanya saya suka.. pisang berangan

JIJI YU:
kite tunggu~
tunggu~

h4ni3:
ntahlah
tahun depan kot

Firol:
erk, da setel bos..

enchix landax:
kita nantikan pengumuman dari mamat kalid ye.. sabooo

brutalsolo:
lama hilang bro..