08 February, 2011

alien: musim luruh kembali lagi

Bulu mata gugur sehelai lagi
Gugur dan melekap di cermin mata
Hembus dengan perlahan ia pun terbang pergi


Haish ..

Buat apalah rindu kan aku ni ...









17 comments:

Mimie.Candy Cane said...

laaa..xboleh rindu ehh...ingtkan boleh..lepas ni tanak rindu2 dah la.. karang ilang abes bulu mata tu. :P

sharamli said...

tu zaman bila punya gambar?

alien said...

Mimie.Candy Cane:
tu la, kesian kat bulu mata ni
nnti xde bulu mata cam ikan pulak dah

sharamli:
tu gambar tahun 2006 rasanya

fyziviruss said...

xper skrg kn byk jual bulu mata palsu leh pki.hehehhehe

redza said...

baru aku tau..klu ada org rindu bulu mata gugur huhuhu

gadisBunga said...

budak uia eh? course apa?

renaye said...

happy chinese new year!

frwls said...

rambut aku gugur... siapala nak hantarkan aku ke yunam ni

Semarak Api said...

haha..ade org rndu la best!

bujal X said...

saya nak rindu kamu~boleh kah?

alien said...

fyziviruss:
erk..
bulu mata palsu semua lentik2..
cam awww2 nanti

redza:
itu mitos je rasanya
cakap2 org dulu2
takpe nnti kita sajes mythbuster utk kaji mitos ni

gadisBunga:
tak, yg uia abang saya dan adik saya jer
abang QS
adik econ

renaye:
Happy Chinese New Year to you also!!

frwls:
kesian ~
rambut palsu skang dah banyak
pilih je fesyen mana kenan kat hati
tapaya nak risau rambut hujung terbelah2

Semarak Api:
hahaha
best jugak kot

bujal X:
kamu rindukan mamainul lagi best tahu~

Daddy Ziyyad said...

ko dulu student UIA eh?

pakai c/lens ...bulu mata takyah jatuh atas spek dahhhhh..:P

alien said...

agagaga
soalan spesis GB

tak, yg uia abang saya dan adik saya jer
abang QS tapi skng dah kerja
adik econ masih kat sana lagi

cikceriacorner said...

baguslah ada org rindu tu..heheh

alien said...

keh keh keh
kot iye betul~

Shukri Mohd Ali said...

aik semalam dah komen kenapa komen boleh hilang??? huhu.

kalau gugur jantung, apa maknanya??? lalalala~

alien said...

komen tu gugur sendiri tu
hilang ke mana tah
hayok