08 March, 2011

alien: bahana berlarian pada waktu pagi yang tak terlalu pagi

Pagi - pagi bersenam bagus.
Kena pulak hari minggu, dari melangut je pagi-pagi tu baik pergi bersenam.
Joging ke, main bola ke, badminton ke.. berfaedah sikit.
Keluar peluh.
Terasa ringan sikit badan.

Udara pagi ni..
Pergh~
Segar dan nikmat. Bagus untuk paru - paru.
Disamping badan cergas boleh jadi sihat jugak.

Tapi,
Kalau bersukan pada pagi yang tak terlalu pagi sangat, kadang kala boleh mendatangkan mudarat juga.
Bukan mudarat untuk kesihatan. Tapi .. tapi ..

Kalau dah nampak perut membulat terdedah tu.
Jatuh dalam kelas 'tidak sihat' kan.

Itulah yang terjadi bilamana berjoging pada waktu pagi yang tak terlalu pagi ni, dan suasana taman menjadi sedikit sunyi. Harapannya, minggu akan datang tiada lagi kaum ibu mengandung berfoto shoot dengan perut terdedah di taman tersebut. Ngeri ah !!






14 comments:

h4ni3 said...

hahaha

sape suruh tengok? :D

Mimie.Candy Cane said...

hahahaha...ade gak tayang perot2 kt taman eh..

Daddy Ziyyad said...

photoshoot pagi2 buta, tayang perut pregnant? ~hahaha

ateekaamer said...

aaa pagi2 tak bes takleh cuci mata. hikhik

kak Erna said...

rasa macam tak percaya pulak..
ada jugak yang buat macam tu ke..ish3..dalam rumah le..

Kazaztan Team said...

pagi saya yg pagi..ada byk diesel desire...

gedek! said...

Terdedah tu juga pendedahan yang baik sebagai ilmu...!

gadisBunga said...

hahaha!!! takut kene mimpi ngeri ke weh? hahaha!!!

alien said...

h4ni3:
mana de saje tgk
dah tibe2 ternampak lah

mimie.candy.cane:
ada~
pasangn tgh berfoto shoot
kekeke

Daddy Ziyyad:
takde pagi sgt..huhuhu
memori mengandung kot, mana la tau

ateekaamer:
erk, ye ke tak bes
abis bile yg bess
hihihihi

kak Erna:
tu la
tersentap jugak lah

Kazaztan Team:
diesel desire tu ape ye?

gedek!:
oh.. ilmu~

gadisBunga:
hahahaha...
tgh minum air dalm kereta
seb baik tak tersedak

Ati Masrif said...

kisah benar ke ni...

mesti bukan org kita kan...kan..

Kazaztan Team said...

asap..ehehheh

alien said...

Ati Masrif:
a'ah kisah benar
mmg bukan org kita, kalau org kita tatau la saya nak cakap ape dah
huhuhu

Kazaztan Team:
oh,
kesian pagi anda telah dinoda asap

illianiAriffin said...

comel ape panda saya suke..
tapi saya tak suke! baiklah kne berpeluh~

alien said...

panda apa ni~
aaaaaa~ aaaaa~ keliru~