06 March, 2011

alien: bukan jiwa je yang sensitif

Kasuarina.
Casuarina.

Bila 'K' disalah gantikan 'C' boleh membawa ke Nilai, N9 beb!

Tak percaya tanya GPS.
Tak puashati gak, tanyalah Google.
Diorang sensitif bab arah ni beb!

Ye tak Ju Asu Ra.

Hak hak hak.
Hak hak hak hak.




p/s: terima kasih untuk mortar & pestle

10 comments:

sharamli said...

go0gle kejap

Kaseh said...

jap nak try..

redza said...

ooo google tau ke

bujal X said...

da tu kasuarina kat mana?

gadisBunga said...

casuarina tu pokok rhu. boleh membawa ke Desaru jugak. jaga2. hihi~

Daddy Ziyyad said...

umah mak mentua aku kat nilai..apabenda yg casuarina kat nilai yer??~hhhhhhmmmmm..garu2 kepala pikir

h4ni3 said...

hahahha

so kesudahannya...


sesatttt? ;)

mirachantek said...

haah, betullah tu.
dulu kawan aku pun sesat pasal 'c' ng 'k'
kasuarini nih.

nak pergi nilai tapi dah sesat ke mana tah.
hahahha

alien said...

sharamli:
lamanya google
keh3

kaseh:
try, jgn tak try

redza:
google tau~
macam2 dia tau
hohoho

bujal X:
dekat sblh Kesas je

gadisBunga:
hui~
tu dah jauh sgt tu
:))

Daddy Ziyyad:
hohoho
kan ada nama Casuarina kat nilai
kat klang Kasuarina
nama sama ejaan lain

h4ni3:
tak~
jumpe je..
tye tuan tanah lokasi sebenar sbb GPS dah pening

mirachantek:
hahaha
seb baik aku tak sesat cam kawan ko tu

fyziviruss said...

nk cuba ler...