08 March, 2011

alien: hari ini untuk mereka

Ucapan pada Ahad, 6 Mac 2010:
"Selamat hari lahir !!!"
Untuk adik bongsu yang berada di Asrama di Banting.
Sempat lah juga melawat dia walau sedikit lewat.

Ucapan pada hari Selasa, 8 Mac 2010:
"Selamat menyambut hari wanita!!"
Untuk semua wanita.
Terutama kepada Mak dan adik - adik aku yang semuanya perempuan.
Untuk kakak dan kakak ipar juga tidak dilupa.

Untuk korang yang singgah sini juga, yang rasa - rasa diri itu wanita.

".. seindah hiasan adalah wanita solehah .."






10 comments:

Kazaztan Team said...

terima kasih...krn saya wanita...

mirachantek said...

terima kasih ; ]

bujal X said...

selamat hari wanita alien~haha~

h a n i e said...

trimasss!!


*yg bangga jd wanita :P

h4ni3 said...

eh bujal.. bila masa pulak alien ni tukar jantina?

hahahha

buat kat thailand eh? :D

Daddy Ziyyad said...

diskriminasi!!

takde hari lelaki pon...grrrrrrrrr(marah)


:P

redza said...

slmt hari wanita

sharamli said...

selamat hari lahir untuk adek b0ngsu

alien said...

Kazaztan Team:
yeh, sama2

mirachantek:
sama2 juga

bujal X:
selamat wahai Bujal X..
keh4

hanie:
dah bangga tu ada chance la belanja rakan3
ye tak

h4ni3:
ekekeke
Bujal jumpe alien perempuan kot semalam

Daddy Ziyyad:
lek lek
jgn marah2
Hari lelaki tiap sabtu dan ahad
pedehal~

redza:
selamat hari wanita juga

sharamli:
dia cakap terima kasih maksu

fyziviruss said...

terima kasih..:)