03 March, 2011

alien: sebelum tawaran tamat

Petang ni nak potong rambut.. kumpul rambut tu, jual !!
Agak - agak ada tak yang berminat mahu membeli..
Alah, sedangkan rambut si Bieber boleh dilelong dengan harga USD$ 40,668!
Rambut aku mesti up lagi harga dia kan..

Siapa yang nak bida harga boleh la sms ye dengan kadar yang segera.
Bidaan melalui emel pun diterima.
Ayuh !!




10 comments:

gadisBunga said...

sapa beli rambut biber tu sangatlah vodo!

(psstt...boleh tak disable words verification? wa rabun laa...4 kali mau key in. haiyyaaa!)

heheh TQ. :D

Kaseh said...

ada kutu tak? uban ada? bercabang tak? wangi? :P

Daddy Ziyyad said...

lu ingat lu jastin bibir ke??

~wakakaka

bujal X said...

kalau bulu pubik saya nak.untuk upacara puja memuja~haha~

daisy said...

saya!!saya!!saya!!
selonggok dua hengget ~

h4ni3 said...

kamu shampoo rambut tak?

gadisBunga said...

bujal punye komen siot tau! hahahaha!!!

alien said...

gadisBunga:
dah dsable kot.. ce try tgk..

Kaseh:
dijamin cantik menarik kau memang da'Boom !!
seriyes~

Daddy Ziyyad:
wakakaka~
justin bibir kalau jual bulu roma mungkin ramai berebut2 gak kot

daisy:
murahnye~
sehelai dua ringgit

h4ni3:
syampu~
lembut rambutku
wakakaka~

bujal X:
uish~
kamu mengamalkan ilmu hitam kah?
kah kah kah

gadisBunga:
hahaha.. mmg siut gak lah

gedek! said...

Jangan gunting rambot tu... SAYANG!

alien said...

keh2
keh2
baik bos~