16 April, 2011

alien: jauh perginya

Aha..
Hari sabtu pun tiba.

Dalam ramai - ramai orang
Ramai - ramai orang, macamana aku boleh jumpa dia. Dia memakai jaket kulit hitam dan kawan lelakinya yang juga memakai jaket kulit hitam. Mereka sedang minum-minum dan aku sedang menunggu orang.

Tapikan, macamana aku boleh berada di RnR Tapah waktu malam-malam macam ni. Bertambah aku musykil.  

"Eh, tu kan Juliana Evans.." kawan aku menunjuk ke satu arah. Aku hanya mengangguk tanpa memandang. Sebab dia itulah yang aku nampak sejak dari tadi. Aku yakin memang itulah orangnya. Kawan aku asyik memerhati.



SubhanAllah..

6.03 am. Waktu ketika itu. Aku terjaga.
Minda separa sedar membawa aku terbang ke Tapah. Jauh jugak ye.
Aish.

Cuaca di luar mendung.
Pagi sabtu yang sejuk.



13 comments:

sharamli said...

bila ntah nak terbang ke sini

Sang Harima said...

Peh, lelaki baju htiam tu gua sebenarnya..

Daddy Ziyyad said...

mimpi sampai ke R&R Tapah..alang2 baik mimpi naik Cameron dgn dia..haha

Miss Silent said...

hebat! terbang jauh2 dapat jmpa juliana tu kira berbaloi. :P

zaradgreat said...

wah wah. jumpa juliana evans tuh. awat tak tego?

Anak Wak Mail said...

juliana evans tu sape??kiki

gedek! said...

Tarik balek selimot, tuuu...

Ati Masrif said...

lorr...

mimpi rupanya...

mesti frust yek...hehe

Azira Mohamad said...

perghh...dpt mimpi juliana evans tu.tp..rugi sbb kat dlm mimpi tuh sempat pandang aje huhuhuhu...at least leh tumpang minum air pun ok jugak.

Boleh ke mcm tuh??

BonekadalamChermin said...

ah!



KENAPA R+R TAPAH???






.

alien said...

BonekadalamChermin:
kenapa.. kenapa..
entah, jgn di tanya..
aaaaaaa~~

Azira Mohamad:
boleh kot..
tapi juliana evans tak ajak minum pun..

Ati Masrif:
xde la frust
cume pelik nape dalam ramai2 tu juliana evans gak kuar

gedek!:
tak tarik..
janji ngn kawan nak berlari kol 7 pagi

Anak Wak Mail:
entahlah..
jap cek google..
:))

zaradgreat:
dalam mimpi tu cam xheran ngn dia
hehehe

Miss Silent:
berbaloi-baloi
cam iklan celcom

Daddy Ziyyad:
Kalau mimpi tu bole alih2 channel, ok gak.. haha

Sang Harima:
laaaa
napa lu tak tegur
siot je

sharamli:
insya`Allah
akan terbang ke sana

rj Etika said...

ohh..ni lah mimpi tu...
habistu sape gerangan lelaki tu? zizan kah? jeng jeng jeng~

alien said...

ntah
tu yg kita tatau
tapi, masa mimpi tu tak heran pun ngn juliana tu