22 April, 2011

alien: TQ brader Pakistan

Thank you brader Pakistan yang sanggup menolong pada hari Selasa lepas.
Walau brader Pakistan tu tak fasih berbahasa Melayu dan tak sempat berbual panjang.

Terima kasihlah.
Kalau tanpa bantuan brader Pakistan tu, jauh jugaklah aku nak kena menolak motosikal yang putus beltnya ke bengkel.

Untuk brader Pakistan yang membawa motosikal Kriss merah.
Jasamu tetap dikenang.
Yeh.




8 comments:

h4ni3 said...

bantu membantu amalan mulia
tak perlu mengira bangsa, agama dan warna kulit kan :)

Daddy Ziyyad said...

mulia kan hati brader tu...

Rozuan Ismail said...

BAIK HATI BRADER TUH.JANGAN PANDANG ORANG SEBELAH MATA KERNA DIA BUKAN BANGSA KITA

Anak Wak Mail said...

bagusnya abang pakistan..=)
kirim salam kat dia!

bujal X said...

so lepas ni jangan lupa membantu pakistan yang sedang kesusahan~~

alien said...

h4ni3:
setuju
kita hendaklah tolong menolong sesama insan

Daddy Ziyyad:
yeh
terharu

Rozuan Ismail:
yap
semua bangsa sama saja
yg beza cuma hatinye

Anak Wak Mail:
em, kalau terserempak kat mana2 le

bujal X:
baik abang bujal X
kamu pun sama tahu

rj Etika said...

die naik kriss jual karpet ek? sebagai membalas jasa, anda harus tolong beliau menjual karpet sampai raya nanti. XD

alien said...

dia tak jual karpet
dia jual perabot jati katanya