04 May, 2011

alien: berpeluh jugak haaa

Selagi masih lagi belum rasmi. Selagi masih belum muktamad.
Selagi itu aku masih menanti dan menunggu.
Apa yang aku tahu dalam masa terdekat. Tapinya bila?
Aku masih menunggu kata putus.

Perkara ini pun masih samar - samar.
Antara iye dan tidak.
Pergi atau tangguh.


Iskh. Berat jugak tugasan kali ini.
Masa discussion nampak mudah.
Nak implement .. tanggungjawab beb, berpeluh jugak haa.


Andai jadi.
Kena la terbang seorang diri.
Tapikan, ape de hal .. dah biasa sendiri.
Heh.





11 comments:

bujal X said...

gimana weh? gile ah naik kapal terbang~~~

gedek! said...

naik kapal terbang nak pergi negeri ada salji kah?

Sang Harima said...

Amboi, seronoknya jadi dia... Ha ha

redza said...

cam ada projek besar je nih

Kazaztan Team said...

hebat...

gadisBunga said...

aku pun naik flight sengsorang gak. wuwuwuwu~

sharamli said...

kemana? *garu dagu*

Arpiiz said...

kesian pergi sorang2, jom kita temankan..hehehe

Faaein Talip Roy said...

pi mana?? nak ikutttttttt... hehehe..

cik azeya said...

wahh. best seh naik kapal terbang. huhu

alien said...

cik azeya:
huhuhu, naik kapal laut pun bes ape

Faaein Talip Roy:
xkompom lai..
kalau kompom pun ta bole ikut
hahaha

Arpiiz:
jom2
tambang asing2 tau

sharamli:
pergi sana tu
hehe
belum ada kata putusnya la maksu

gadisBunga:
bawa diri ke?
lalalala

Kazaztan Team:
apa yg hebatnya
erk..

redza:
projek bos bukan projek saya

Sang Harima:
uh..seronok ke
hehe

gedek!:
tade la pakcik
kene hantar buat job asign tapi belum kompom

bujal X:
pergi...
sana tu~
nampak tak
wakakaka