24 July, 2011

alien: cakap - cakap Bola Malaysia IV


Singa baham harimau, 5-3
Takpelah, di Bukit Jalil harimau akan membaham singa pula.

Em, kerana aku berada di Concorde sejak jam 8.00 malam dan baru tiba di rumah sebentar tadi. Tiada ulasan tentang corak permainan kedua-dua pasukan. Berdasarkan jumlah jaringan yang terhasil, pasti ianya perlawanan yang menarik dan sengit.

Menurut status FB rakan-rakan, ada yang cakap defend kita tak mantap, keeper tidur, permainan kita masih teragak-agak. Dapat aku simpulkan bahawa pemain kita masih gugup bermain di tempat lawan. Apapun, harimau masih ada peluang.

Ayuh, buktikan!!!


All hail Malaysia !!!
Auuuuummmm!!


9 comments:

frwls said...

padang tu dorang tak biasa......

artifisial... art sangat

nasyrun said...

bak kata zainal abidin rawop kepada pakcik tua yang skor dua bijik tadi

'dia tu dah umur 40,guys'

Anak Wak Mail said...

betullah..bahagian pertahanan kureng sikit..tp boleh diperbaiki..=)

alien said...

frwls:
sekali pandang macam padang hoki

nasyrun:
pakcik tu impot aaa
ciskek

anak wak mail:
betul
kene baiki
takpe, bukit jalil menanti

nasyrun said...

dalam minit 70 pakcik tu dah semput, larat jalan je tapi masih boleh skor.
kechiwa gila aku dgn bek

gedek! said...

stadium spore tu comel je kan?

alien said...

gedek!
a`ah, ukuran dia kecil..

nasyrun:
bek leka tu, ataupun dia cuba ambil hati pakcik tu.. pckcik tu ada anak cun

nasyrun said...

aku setuju dgn faktor anak cun tu hahha

alien said...

keh2.