14 July, 2011

alien: cakap - cakap EPL VI

Come on !!
Come on !!

Janganlah berfikiran negatif.
Jangan pula jadi sinis.
Jangan..
Enjoy the game. Itu yang penting.

Tewas. Jatuh. Kecewa.
Itu sebahagian dari proses pembelajaran.
Proses menjadi matang.
Proses menambah ilmu dan pengalaman.
Jadi..
Jadi tak salah kalau Malaysia tewas dengan perlawanan persahabatan dengan Arsenal. Tak salah. Itu peluang mereka memperbaiki corak permainan masing-masing. Lapangan mereka menambah ilmu dan pengalaman untuk masa depan bola sepak Malaysia. Untuk menjadi pemenang jangan takut untuk kalah.

Apa pun.
All the best untuk Malaysia.
Harap pengalaman ini berharga dan berguna untuk mereka mempersiapkan diri masing-masing untuk bertemu Singapura.


All hail Malaysia !!!






*Untuk rekod: Malaysia 0 - 4 Arsenal (Ramsey, Walcott, Vela, Rosicky)




14 comments:

frwls said...

siapa yang kutuk? hurmmmm.. Arsenal tu... ramai bintang main piala dunia.

Nak bising apa sangat oi?? Kita piala asia pun tak jejakkkk

Anak Wak Mail said...

belajar dari pengalaman..harpa2 pemain malaysia lebih semangat pasni nak menentang singapura kan!go go malaysia!

gedek! said...

Hail Amir!

alien said...

frwls:
ada la stgh2 kawan aku kat fb ni

Anak Wak Mail:
betul tu..

gedek!:
hahaha
tergelak besa aku

cikceriacorner said...

malaysia boleh!

hehhe..xpe cube lagi

gadisBunga said...

sayang team harimau malaya!

Bigdaddyz said...

malaysia kalah kpd top 10 kelab dunia yg beratus juta harganya...ok apa...

Arpiiz said...

sapa yang tak puas hati tu, meh sini bagitau..hehehe

nabilah_2908 said...

mesti tekanan je pasukan Malaysia kan..bila penyokong Malaysia sendiri mengharapkan kemenangan bila berlawan dengan pasukan bola sepak dunia....

patutnya ukur la baju di badan sendiri....dah dapat peluang bermain pun dah cukup baik...sedikit sebanyak dpt timba ilmu dari mereka... :)

Daddy Ziyyad said...

gua tak ambik port..sebab MU gua tak datang..huhu...:)

h4ni3 said...

kira ok la kan.. dapat gak merasa lawan.. hahah

Faaein Talip Roy said...

itu kan cabaran buat Malaysia untuk masa akan datang.. Malaysia boleh lagi lepas ni...

saiazuan said...

pengalamn tu yg penting ;D

alien said...

saiazuan:
yap, pengalaman itu amat penting

Faaein Talip Roy:
malaysia mmg boleh!!
yeh

h4ni3:
betul
boleh tingkatkan skill

Daddy Ziyyad:
SAF lupe kat penyokong malaysia
peh

nabilah:
menang atau kalau bg aku tak kisahlah.. yg penting drg dapat sesuatu dari pemain professional kan

arpiiz:
biar la masing2 yg tak puas hati
biarkan
biarkan

bigdaddyz:
betul tu,
positif
yeh

gadisBunga:
Aum!!!

cikceriacorner:
betul tu!!