04 July, 2011

alien: korban ke 10

Betul.
Dia adalah korban ke 10.
Korban bos itu sejak aku berada di sini.

Dan hari ini, ada staff baru masuk menggantikan korban ke 10 itu.
Akankah terus meningkat angka korban itu selama aku berada di sini,
menjadi 11, 12 dan seterusnya.
Meningkat dan terus meningkat.

Perasaan yg benar- benar mematikan semangat.



12 comments:

citahrudin said...

hoh?

Kazaztan Team said...

dasyat betui bos itu

Daddy Ziyyad said...

harap kau tak terkorban..

Anak Wak Mail said...

erkk..kesianyya..baru seminggu dah kena blah??kejam2x..

alien said...

citahrudin:
heh..

kazaztan team:
sadis

Daddy Ziyyad:
hampir terkorban ni haa

anak wak mail:
staff tu yg korbankan diri dia, sbb dia kata dia xle bawak kerja tu

faezah said...

cube ko korbankn bos ko plak.. ape kate~

cikceriacorner said...

arap semua ok...hehehe..korban ape ye..sori la..lama x singgah...heheh

KoQ said...

ada kenduri farewell x? huhu..

mirachantek said...

sila bertabah dengan kit ket

saiazuan said...

wow... pas ko korban nombor brapa?

a yummy dishes at bloggers sports carnival http://eleventx.blogspot.com/2011/07/wordless-wednesday-m7w1.html

redza said...

xsempat nk beramah mesra dh kena blah huhuh

alien said...

bijah:
nnti try tengok camne

cikceriacorner:
ok bile si bos xde
bile bos ada k.o
haha

KoQ:
takdenye nak farewell kat sini
masing2 kedekut

mirachantek:
baik..

saiazuan:
aku belum terkorban

redza:
nak buat camne, dia korbankan diri dia