19 July, 2011

alien: sebuah kisah lalu 1

Debuk!
Pelepap!
Darah berlumba-lumba keluar dari tempat yang bocor. Lepas tu rasa sakit. Badan pula calar balar. Tulang semestinya ada yang patah.

Sadis.

Perasaan terbang tinggi buat kita lupa rasa sakit ketika jatuh. Betul.

Lagi sadis orang yang terbang bersama kita hanya memandang dengan tawa sinis dan membiarkan kita di situ saja. Kejam.



11 comments:

Ateeka Amer said...

Bukankah kita sudah diingatkan bahawa hukum dunia... tidak ada manusia yang mahu jatuh bersama kita?

Daddy Ziyyad said...

Jatuh gaung ka?

fa-in said...

maksud nya bila dah femes, lupa diri ka.

mirachantek said...

zaman tetenik yu jump i jump mana wujud lagi dah oii

gadisBunga said...

dah cakap jangan main tepi longkang...

salemaziz said...

takpa. hukum karma tetap ada :D

cikceriacorner said...

atuh basikal pon sakit..bleh berdarah2..heheh

Anak Wak Mail said...

kalau dah jatuh,,bangun sendiri..jangan harap orang lain nak bantu kita.

h4ni3 said...

tula..
tak pakai tali pinggang keledar ye?!

safiah sokher said...

ahha,jatuh bgn sendiri.harap kan org nk tlg cam takde guna je ye tak.. *eh,btol ke tu.ahahha

nasyrun nasyrun said...

mmglah jatuh. kau terbang pakai sayap lilin, macam icarus. tapi tak apa, selagi mampu buatlah sayap lain pula