15 August, 2011

alien: bilamana bulan terang mengambang

Bulan yang mengambang separuh, tadi telah menjadi bulan purnama yang terang menyinar megah di dada langit dunia; menjadikan perasaan aku yang rapuh kini kembali gah. Diam aku berharap bulan itu akan terus menyinar memancar menerangi jalan yang aku tempuhi.

Kekal bersinar dan terus menyinar; semangat!!



Penjejak Neraka 


























20 comments:

mirachantek said...

aku juga merenung bulan semalam.
sangat indah.

sharamli said...

tak sempat tgk bulan...

alien said...

mirachantek:
a`ah indah

sharamli:
malam ni ada lagi

gadisBunga said...

bulan semalam terang bangat!

fa-in said...

sama aaa..
ko tak amik gamba,best oh

MamaEma said...

lupa pula nak tgk bulan malam tadi..sebab hujan

Daddy Ziyyad said...

weh..aku suka komik tu...blue dream..jerung raksaksa..haha

alien said...

gadisBunga:
a`ah
malam terasa cerah kan

fa-in:
lalala
malas

MamaEma:
takpe, malam ni ada lagi
Insya`Allah

Daddy Ziyyad:
hahaha
penjejak neraka peberet aku weh

Shukri Mohd Ali said...

saya suka penduga arus :P

nasyrun said...

bila aku nampak penjejak neraka je aku terus ketik komen

oh, ada tulisan rupanya

haha

aku kalau tgk bulan penuh aku jadi werewolf

alien said...

shukri:
ahha~

nasyrun:
hahaha
warewolf penuh bulu2 la bro

nasyrun said...

hahhaha masa jadi werewolf je. masa jadi orang biasa2 je

penjejak neraka mmg kool gila

alien said...

a`ah.
mati pun masih kool.
mmg kool ah.

nasyrun said...

990000 hp
hahah

alien said...

ahha~
sanggup dia mengalahkan diri dia sbb dia tau jantung Orga tu Conan nak pakai..
peh..
mati tanpa sesalan

nasyrun said...

haha
aku dah lupa

alien said...

ahha~
aku suka jalan cerita pendekar laut generasi pertama dan kedua tu sampai pendekar laut mati..
generasi ketiga tak berapa nak ngam..

nasyrun said...

generasi ketiga power zonan cecah 1juta hp. tu saja yang aku suka hehe

alien said...

aku suka penamat dia je
Zonan duduk tido sambil ada rimau putih yg ada kuasa hp mengawal dia
keh3

abglan said...

Bulan mengambang, hmm.. ramadhan nak masuk fasa ke-3