02 August, 2011

alien: pes - ti - cide

pes·ti·cide
n.
A chemical used to kill pests, especially insects.
 
Oh.
Need some to kill a creeping insects all over my brain.
Haha. How easy life if could simply do that. The fact; couldn't.
Em, now should tolerate and force to accept the insects as part of the brain;
for good.

Yeah.
Pathetic.



21 comments:

bujal X said...

guna ridsect~keh keh~~chill bang~

Daddy Ziyyad said...

telan round-up pun boleh bunuh insect tu...~haha

nasyrun said...

pesticide boleh bunuh pest dan boleh juga bebalkan otak

mirachantek said...

dulu kawan aku yang bengap betul2 telan racun semut yang macam gula warna hijau tu sebab katanya dia tertelan semut.

bengap.

nasyrun said...

itu bukan bengap dah, itu [masukkan perkataan yang lagi bengap dari bengap di sini]

alien said...

bujal X:
h2o la, baru wangi sikit

daddy ziyyad:
perh, tu rumpai2 pun mati oo

nasyrun:
bahayanya pesticide kan..
eh, dalam rokok pun ada pesticide dengarnya

mira:
erk, jadi skang apa jadi ngn kawan ko tu.. bole berkawan baik ngn semut ke?

nasyrun said...

eh dalam rokok pn ada ek. adoi

alien said...

jadi sistem badan imune terhadap serangan serangga.
jangan risau.

nasyrun said...

hahhaha betul juga tu

alien said...

jadi bergembiralah.
anda antara yang bertuah

nasyrun said...

ya
saya berbangga
haha

mirachantek said...

apakah perkataan yang lebih bengap daripada bengap??

nasyrun said...

err..tak pasti

frwls said...

belia benci rokok

alien said...

mire:
rasanya xtra bengap a kot..
si nasyrun ni pun satu, sajes2 xde jawapan..

frwls:
rokok pemangkin ekonomi!
ahha~

nasyrun said...

stetmen tu sebenarnya ialah soalan sbb aku pun tak tau jawapannya. ingatkan ada yg boleh tlg jawabkan

Anak Wak Mail said...

aku ada simpan stock pesticide..kau nak??macam2 jenis ada..hehe..=)

Faaein Talip Roy said...

ada serangga dalam otak? guna ridsect je lah.. hahahaa..

alien said...

nasyrun:
ahha~
len kali sertakan sekali pilihan jawapan.
mudah.

Anak Wak Mail:
ko tokei pesticide ke
bak katalog 1

Faaein Talip Roy:
ahha~
ridset tak lut aaa

Anak Wak Mail said...

aku bukan tokei pesticide,,tapi aku ada stock dia,,simpan untuk sembur kat sape2..haha..:P

alien said...

haha..macam perfume dah~