21 August, 2011

alien: satu hari di bulan Ramadhan

Cuaca hari ini panas.
Untuk menyejukkan badan, marilah kita petik kelapa tepi rumah.
Oh, hantar tebu yang dah siap dipotong untuk dimesin pun ok.
Korang nak ke?
Marilah datang ke rumah.
Kita minum - minum sampai kembung.



12 comments:

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

lu meniaga air tebu ke??air wajib gua utk bebuka tu...bungkus 2..brp rgt??

alien said...

takde la incik
tebu belakang rumah je ni ha

gadis NOTA pelekat said...

jgn kembung sangat terawih kang semput

KoQ said...

hoh..meh le hulur kat aku sebungkus..haha

fa-in said...

tak ada pun.
agak aaa.

alien said...

fa-in:
tu la banyak main

KoQ:
haha, meh datang amik

gadis NOTA pelekat:
hihihihi
kembung air cepat je surut
kambung nasi la haru..

Daddy Ziyyad said...

time panas bulan posa aku lebih rajin melepak dalam ekon aja...ekekekeke

fndrocka said...

Alamat rumah?

Dr. Ben said...

air tebu tiada di sini

gadisBunga said...

posa ke dak nih?

h4ni3 said...

tebu dan kelapa kat keliling rumah jer???
jeles..
dah lama tak rasa macam tu!

alien said...

Daddy Ziyyad:
ekeke...
sonok2..

fndrocka:
da abis la air tu,
kesian lak ko datang takde pape nnti

Dr.Ben:
di mana tu?

gadis Bunga:
posa cik
posa~

h4ni3:
hehehehe
sila tanam di tepi rumah ye