07 August, 2011

alien: tatkala bulan separuh


Melihatkan bulan mengambang separuh semalam, bikin perasaan aku pun tinggal separuh; sebelah terang dan sebelah gelap, atau sebelahnya telah dimakan rakus oleh raksasa mitos. Digigit hancur jadi serpihan halus dalam mulut raksasa itu.

Roarrr!!
Roarrrrr!!

Raksasa itu masih lapar. Terlalu lapar.

-Gambar hiasan "Kraken"-















11 comments:

nasyrun said...

lapar betul kau ye
haha

sharamli said...

kelaparan jugak..emmm

citahrudin said...

resakse baik!

fa-in said...

ui, bulan malam puasa ke-3 lg cantik dr mlm2 smlm.

ILA HonEyBuNNy said...

alien lapooor ker?

lapooor jugak neh...sabar2...hehe

alien said...

nasyrun:
Raksasa tu lah yg lapa..

sharamli:
andakah resaksa itu?

citahrudin:
mana?

fa-in:
hohoho

ILA HonEyBuNNy:
lapo.. erk nak belanja ke

Anak Wak Mail said...

yeke bulan separuh??meh nak tengok jap..hehe..

Cik Gee said...

cukup bermakna.. tapi still x faham.. hehe..

frwls said...

yeayyy raya dah tak lama dahhh

KoQ said...

bertukarrrr!! plingg!!

alien said...

Anak Wak Mail:
cemana?
dah tgk ke?

Cik Gee:
ahha~
rasa hepi+sedih bila bercampur..
cemana rasanya..
gitulah..

frwls:
raya?
kamu pakai baju kale apa kali ni?

KoQ:
belum.. tunggu purnamalah