03 September, 2011

alien: apa macam bro?

Adakah.. adakah..
Ini yang disebut "kera di hutan disusukan, anak di rumah mati kelaparan"



















(sila klik gambar untuk tumbesaran berganda)

Come on, come on..
Di negara kita sendiri ramai yang masih perlukan bantuan, ramai lagi yang perlu perhatian. Sila bantu mereka - mereka membaiki tahap hidup masing - masing sebelum beralih arah ke negara lain.






10 comments:

gedek! said...

kita keturunan 'kera'

Saiazuan said...

btl2..fix our own country 1st..

fa-in said...

makcik kpd ko la nas, nasihat la sana

h4ni3 said...

ermmmm..
biasa la tu

Anak Wak Mail said...

hmm..konon je la diorang ni..

maCy said...

sekadar mahu nama..

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ said...

nampaknye anak2 yg hak diketepikan tu kene berusaha cuba yakinkan kerajaan yg mereka juga se"somalia" mcm anak2 angkat tu..

alien said...

[ - ] xtionkamen / ﺈﻴﻛﺸﻦ ﮐﺂﻤﻳﻦ :
begitulah nampaknya kan

maCy:
a`ah, nak naikkan nama Malaysia katanya

anak wak mail:
drg mmg camni

h4ni3:
alahai~
mana bole biasakan

fa-in:
makcik ko gak yah oh

Saiazuan:
betul tu bro

gedek!
erk.. tu darwin cakap

Azira Mohamad said...

sibuk duk jaga kebajikan negara org lain, negara sendiri cm mana?

alien said...

itulah kan