28 September, 2011

alien: gadis dengan baju birunya

Ditujukan khas kepada kawan aku :

Kau yang berbaju biru
dia asyik memerhatimu
dia yang di sebelah mencuitku
"kau lihat di sana", tutur katanya perlahan

Aku memalingkan muka ke sana
adanya kau yang berbaju biru
berjalan seorang diri di penjuru sana
comel seperti kata dia

Kau melangkah menurut hatimu; bebas
dia pula pantas menurut dan mengira gerak kakimu
yang lantang menerobos petang kelam
hinggalah kau hilang ditelan ribut orang ramai



: 27 Sept 2011, 11.27pm

12 comments:

Shukri Mohd Ali said...

kejarlah apa lagi :P

alien said...

katanya "Segan"

Daddy Ziyyad said...

woitttt..skodeng gadis !! haha

Anak Wak Mail said...

eh,,kau tengok aku ke??..:P

alien said...

Daddy Ziyyad:
hahaha~
kawan aku weh
kawan aku

Anak Wak Mail:
iye la kot..
menonong je kau jalan ye

Kazaztan Team said...

berbaju biru berselendang biru, bdan comel lote...mmg comel...ape lgi...ngamm ler..

h4ni3 said...

tak mintak id facebooknya?
hehehe

Azira Mohamad said...

alaaaah...melepas sudah!

Sinar Raudah said...

gi la follow apa tunggu lagi hehe...

kueh bakar said...

segan buang tepi
kejar je
try
ada temu
try dan try
mungkin ada jodoh
tiada siapa yang tahu
kalau tak try
langsung tak tahu

Faaein Talip Roy said...

wah... nape tak di sapanya si gadis berbaju biru itu.. ^^,

alien said...

Faaein Talip Roy:
entah la kawan aku tu
segan katanye

Sinar Raudah:
keh keh keh
biarkan la

Azira:
itu la..
nasib lah

h4ni3:
mintak emel pun lum tentu dpat

Kazaztan Team:
ngam ngam
tapi tuan badan yg tanak