22 September, 2011

alien: hari ini ialah khamis yang sejuk

Hari ini ialah hari Khamis.

Syoknya pergi kerja ditimpa air hujan halus-halus; gerimis.
Terasa sejuk sangat. Bahang sinar matahari pun tidak terasa.
Bahagia betul.

Melangkah masuk ke tempat kerja.
Sejuk aircond. Uish, sejuk dia lain macam.

Em,
Siapa - siapa yang baik hati bolehlah nak sponsor aku sweater.
Sangat dialu - alukan.

Brrrrrr !!!
Sejuk ooooo..


18 comments:

Daddy Ziyyad said...

sejuk gile ke ko sampai kena pakai sweater..hahaha

h4ni3 said...

ha'ah
sejuk!!

menggigil mandi pagi tadi
air paip rasa cam air perigi!

redza said...

tutup aircond tu

Faaein Talip Roy said...

haha.. awat tak bawak sweater..

Anak Wak Mail said...

tutup je la aircond tu kalau tak bawak sweater..

kalau aku nak bagi ko sweater memang berjanggut la ko tunggu..:P

Ateeka Amer said...

Hari-hari pun sejuk. Pasrah.

alien said...

Ateeka Amer:
hui~
da na demam ni

Anak Wak Mail:
eh, aku da berjanggut pun..sejemput
mana sweaternye

Faaein Talip Roy:
hehehe..
yg ada da lusuh, nak yg baru

redza:
bole je..
tapi kang ada yg bising

h4ni3:
hui~
brrrr~

Daddy Ziyyad:
sejuk a jugak
hihihi

Shukri Mohd Ali said...

kat ukm pun sejok. macam kat eropah saja feelingnya :D

abglan said...

amboi manjanya, mintak sweter.. anak sapekah ini

gadisBunga said...

stor DBP tu hari pun gile sejuk!

nabilah_2908 said...

huhu..dpt membayangkan rasa sejuk tu...

NOOR FATIN said...

sejuk2 xleh buat keja woo. menggigil aje. haha

alien said...

Shukri:
tgh musim sejuk kan~
brrrr...

abglan:
har3
mintak sweater je pun

gadisBunga:
stor pun sejuk gak ke?
iskh3

nabilah_2908:
kan.. hihihi

NOOR FATIN:
menggeletar

Anak Wak Mail said...

aiseh,,tukarlah,,berjambang la ko menunggu..hik3..:P

abglan said...

aku ni dah berjambang... tak dpt sweater pung...

alien said...

Anak Wak Mail:
dah berjambang gak ni, lupa na cukur

abglan:
jom3 kita mintak kat Anak Wak Mail ni
hehehe

Anak Wak Mail said...

bankrup la aku kalau semua orang berjambang,,haha..:P

alien said...

nasib la ~