08 September, 2011

alien: labyrinth mimpi

Panggilah aku
serukan aku ke dalam tiap mimpi kamu
ke dalam ruang labyrinth mimpi kamu
kota sesat ciptaan imaji kamu

Biarkan aku sesat di situ
biarkan aku berjalan di situ
biarkan aku berlari di situ
biarkan aku mencari kamu;
di balik dinding - dinding itu

Aku akan teruskan mencari
walau di mana hujungnya;
tanpa rasa sesal dan putus asa


13.08.2011, 11.02pm


9 comments:

Anak Wak Mail said...

aku tak faham..

labyrinth tu apa??

ko tido lagi la nih??adoii..haha

gadisBunga said...

aku selalu berjalan dalam labyrinth dalam mimpi jugak. phew~

Daddy Ziyyad said...

labyrinth dalam medicine gua tau..~haha

ILA HonEyBuNNy said...

cari dan terus mencari....hehe

frwls said...

ko tobak je dinding tu.hihi

h4ni3 said...

amboiii

mirachantek said...

aku suka word labyrinth tu. kedengaran sungguh misteri

Kazaztan Team said...

kalu selalu bermimpi nnt lupa realiti

alien said...

Kazaztan Team:
hehehehe... mimpi juga boleh jadikan kita kuat

mirachantek:
kan, elemen misteri cam terselah di situ..

h4ni3:
nape amboiii pulak

frwls:
eh camne tau ni
kantoi lak

ILA HoneyBunny:
teruskan saje..

Daddy Ziyyad:
Erk, gua lak tatau mende pasal medicine.. hahaha

gadisBunga:
hui
puzzle2 la mimpi ko ye

Anak Wak Mail:
kui3..
sila cari di google ye