13 September, 2011

alien: pesanan untuk diri

Pesanan untuk diri hari ini:

Marilah bersama kita melangkah perlahan - lahan.
Selangkah demi selangkah. Jangan gopoh.
Walau payah dan sukar jangan pernah mengalah.
Jadilah kuat jangan berhenti berusaha.
Pasti akan sampai juga ke situ juga.

Terus dan terus ~ !!!



14 comments:

Saiazuan said...

terus menjadi seorang yang cool :D

sharamli said...

Ini kalau tetiba rasa nak melangkah ke belakang ataup0n jat0h terpelec0k tak nak bang0n sampai bila2 dah, nak buat macam mana?

Kazaztan Team said...

iye w/p bertongkat...

maCy said...

biar lambat asal selamat.

Daddy Ziyyad said...

kalau tak boleh melangkah, merangkak pun merangkak lah..asal jangan stop bergerak...:P

h4ni3 said...

tak bolehhh
kena langkah laju2, panjang2 jugak
sebab hujan! hehe

Päk Läng said...

entri ni

mcm into

iklan selipar

asadi mungkin?

atau sebagainya

hehe

safiah sokher said...

:) terbaik

mirachantek said...

ini aku ambil jadi pesanan diri juga

Firol said...

semangat


semangat

Bigdaddyz said...

kool dan rilex sahaja..:)

Anak Wak Mail said...

dan sampai belum alien??

wahida said...

jgn makan dgn gopoh..eh, ada kena mengena tak? haha!!

alien said...

wahida:
eh eh, ada kene gak
kui3

Anak Wak Mail aka Rifhan:
belum sampai. masih dalam perjalanan ni

Bigdaddyz:
cool~

Firol:
yeh!
yeh!

mirachantek:
sila amik, sila

safiah:
thanks

Pak Lang:
erk..
betul la, bila baca balik
memang ada unsur2 tu pulak

h4ni3:
saya ada payung
kui3
jadi langkah pelan2 xpe kot

Daddy Ziyyad:
em, yeh

maCy:
em yeh, biar lambat kan

Kazaztan Team:
walau berkerusi roda pun kan

sharamli:
em,jgn la camtu..
terus je kedepan lah..bak kata Daddy Ziyyad

Saiazuan:
em, terus cool~