24 September, 2011

alien: scene dalam pertandingan realiti TV

Ahoi.

Tengah hari tadi sempat aku menonton pencarian untuk peserta rancangan realiti TV yang bakal ke udara tidak lama lagi. Aku ni jenis suka menonton scene pencarian atau ujibakat daripada scene pertandingan.

Scene pertandingan biasanya agak bosan. Manakala Scene ujibakat untuk realiti TV ni biasanya lebih menarik dan mencuit hati. Lebih menghiburkan. Kan...

Yang lebih menarik lagi, pasti ada scene sedih. Dah macam scene drama pulak.
Ke ada clause dalam borang yang menyuruh peserta sedih andai gagal ujibakat. Tak paham aku.



9 comments:

h4ni3 said...

rancangan apa pulak tu?
dah lama tak ikut rancangan2 tv nih.. hehe

Anak Wak Mail said...

tengok ujibakat ustazah pilihan ke??ehem2..

kalau tengok tu,,sambil2 boleh cari calon isteri..haha..:P

Shukri Mohd Ali said...

style mau lebih...nangis mau deras. kehkehkeh.

fnd said...

The saddest the merrier

gedek! said...

Ahoi there!

alien said...

gedek!
ahooooi~

fnd:
hui.. ada quote camtu gak ye

Shukri:
daya penarik ujibakat realiti TV

Anak Wak Mail:
aku tgk Heliza je..
eh, eh.. tak, tak tgk ujibkat ustazah pilihan pun. :p

h4ni3:
hihi
smlm tertengok .. ujibkat ustazah pilihan tu

Azham Vosovic said...

sterotype filem filem....

abglan said...

Heliza boleh tahan jgk la mengacara rupanya

alien said...

Azham Vosovic:
begitulah gayanya

abglan:
a`ah, sbb tu suka dia
tapi dia tak tahu la dia suka saya tak
ahha