07 October, 2011

alien: Gaya, Mutu, Keunggulan


Semua orang tahu bergaya.
Tapi tidak semua tahu apa itu gaya yang unggul.
Mahu tahu lebih?
Tanyakan saja lelaki yang kiri sekali itu.




















Har har har !!!



10 comments:

h4ni3 said...

minum kopi kah.. minum teh kah?

redza said...

apa itu gaya yg unggul..cer citer sikit

Hans said...

apa itu gaya yang unggul?
sila jawab lelaki yg kiri sekali
hohoho

isuzu_aizu said...

patut kena tanya lelaki yang berkerut dahi kanan sekali tu :P

theorangelily said...

incik bergaya.. apekah maknanya?

Bigdaddyz said...

tak nampak alien pun ...hehe

frwls said...

? Gaya itu keunggulan. Perillys. Dekat je dengan nama aku farwalis hehe

alien said...

h4ni3:
teh markisa.. tapi markisa dia pekat sgt, xterasa tehnya

redza:
ahha~
panjang ceritanya

hans:
lelaki yg kiri tu katanya tgh sibuk,
dia jwb lain kali saje
haha

isuzu_aizu:
pun bole
dia lagi handal

theorangelily:
bergaya maknanya adalah....

Bigdaddyz:
alien bole berubah2 rupe beb
:))

frwls:
haaaa~
betul tu.. bes a nama kau kan

YOUsoF said...

Copy ayat Hans..

apa itu gaya yang unggul?
sila jawab lelaki yg kiri sekali.. Kehkeh



Mengharapkan jawapan! ;D

alien said...

hahaha~
lelaki tu diluar kawasan..
sila cuba cari dia lagi
sekian