25 October, 2011

alien: hujan itu sejuk tahu !!



Meredah hujan lebat di malam hari, habis basah. Tiada apa terjadi.
Meredah hujan renyai juga di malam hari, separuh basah. Hasilnya, sabtu dan ahad merawat tubuh badan yang hampir demam.

Brrrrr... brrr...
Aneh.

Moral:
"Jangan main hujan, nanti demam..": Pendekar Mustar






12 comments:

Anak Wak Mail said...

main hujan best kalau dengan gf ko..mcm dalam filem hindustan nanti..kalau sorang2 memang la demam..:P

alien said...

haip2 haip2
cam selalu buat je~
haha

Azira Mohamad said...

alaaaa kesiannya..kalau asyik basah kena ujan je,maunya tak demam.

Dah mkn ubat?

Semoga cepat sembuh!

Shukri Mohd Ali said...

terbakar dalam hujan. kadang2.

Daddylicious said...

betul la tu...:)

Faaein Talip Roy said...

rehat secukupnya.. jangan lupa makan ubat pendekar alien.. hahaha..

Anak Wak Mail said...

haha,,tak selalu buat..tp selalu tengok..keh3x..:P

alien said...

Azira Mohamad:
alhamdulillah, getting better

Shukri:
terbakar?
kenapakah saudara?

Daddylicious:
ye, betul

Faeein Talip Roy:
baik srikandi~
ahha

Anak Wak Mail:
ooooo
peminat hindustan rupenya

gadis NOTA pelekat said...

bila lagi nak rasa jd kank2 main hujan. awet muda kot

alien said...

saya mmg awet muda
walawei~

YOUsoF said...

Pendekar Mustar : Angkat jemughan, hujan dan tughunnnn.. ;D



'Syiok' woo kena hujan, malam² pulak tu.. heheh

alien said...

mmg syoik
last tuesday, da dekat rumah lebat gile
macam mandi dah gayanya