10 November, 2011

alien: Awek Chuck Taylor

Trust, understanding, tolerate ... tidak mementingkan diri,
adalah antara elemen asas dalam suatu perhubungan..

Tamat sudah 'Awek Chuck Taylor'
Laju tak laju la aku baca, mudah dihadam.
Sesuai untuk jiwa remaja dan mereka yang di dalam arena cinta.
Cewah~
Patutnya boleh tulis review novel itu di sini; Bukan Blog Awek Kedai Buku.
Tapi.. biarlah. Biar siapa-siapa kat blog tu yang buat review.
Heh.

Bukan aku malas.
Tapi biarlah..
Not in mood untuk merangka ringkasan cerita.

: Bila kita sedar yang Tuhan tahu apa yang terbaik untuk hambaNya, kita akan selalu redha dan bersyukur, serta berusaha menjadi yang terbaik. Insya`Allah.
 (Tiada kaitan dengan buku yang dibaca)

15 comments:

bujal X said...

pinjam bang~keh keh~

Faaein Talip Roy said...

nak pinjam jugak!.. ;p

Anak Wak Mail said...

aku rasa buku ni tak sesuai dengan jiwa kanak-kanak aku..haha..:P

kueh bakar said...

jum buka kelab toko buku.
hehehe.

Daddylicious said...

"Bila kita sedar yang Tuhan tahu apa yang terbaik untuk hambaNya, kita akan selalu redha dan bersyukur, serta berusaha menjadi yang terbaik. Insya`Allah."....

Ayat yang perlu disematkan didalam hati selalu...nice!

Daddy Ziyyad said...

Semestinya...sebab Allah tidak akan sekali kali menzalimi hamba hambaNya. Apa yang ditentukan Nya, adalah yg terbaik.

si robot comel said...

buku ni wa baca banyak kali tak bosan wo,hehe

Shukri Mohd Ali said...

lost.

ILA HonEyBuNNy said...

suka ayat last tu....

Allah tahu y terbaik untuk kita n jadilah dri kita y terbaik di klgn y terbaik..;)

- GC - said...

sperma cinta dah baca?

maCy said...

best ta best ta?

fa-in said...

hui, baca kan text book org. pastu buat kan review...............

alien said...

bujal X:
bukan kepunyaan saya bang, saya pun pinjam jugak

faaein talip roy:
bukan aku punye buku tu

anak wak mail:
eh, kau kanak2 ke..
dah2 p baca buku jgn ngadap pc je

kueh bakar:
hehehe
kelab camne tu

daddylicious:
thanks..

si robot comel:
ahha
misti da hafal kan

shukri:
erk, lost apakah incik

ila honeybunny:
yap, betul tu

GC:
belum,
ada? pinjam?

macy:
best..

fa-in:
tanak, wek2

Anak Wak Mail said...

kanak2 moden baca buku kat pc..hihi..;p

alien said...

bukan kat astro ke?
saluran pmr tu
hehehe