01 November, 2011

alien: jangan sebut namaku

"Aku maafkan kamu
Tak perlu kita bertemu
Cukup kau tahu
Yang aku
Maafkan kamu ..


Hari ini.
Entah berapa kali bait-bait lagu di atas bermain-main di ruang kepala aku.
Dah macam kotak musik gaya dia. Berulang-ulang. Tidak terkira.
Suara Jamal Abdillah berulang-ulang. Bergema menyanyi tidak henti.

Tiap kali berulang lagu itu, tiap kali itu ternampak kisah itu.

Mana butang stop.
Aku cari-cari tidak jumpa.
Come on la bro, aku dah malas nak cakap !!


cont.
Tolong teruskan hidup
Jangan sebut namaku ..."



10 comments:

iz said...

perghhhh..perghhh..
kemain lagi lagu nya.kui3..

alien said...

kui3
biasa bro

La Kuchi said...

teringat cerita kekasih awal n akhir...

alien said...

peh! sampai ke situ imagi kau
hehehe

gadisBunga said...

lagu tu mmg berhantu beb~

gadis NOTA pelekat said...

hamboi..... jgn biar dirimu dihantui laguu........
aku maafkan kamu...

Faaein Talip Roy said...

Alien..

Alien..

Alien..

Alien..

Alien..

Alien..

Alien..

suka hatilah nak panggil nama kau berkali-kali. peduli hapa aku.. hahaha.. ;p

rilekslah bro..
kenangan tu ada masa dia nak bermanja-manjaan sekejap..
jangan nafikan hak kenangan itu..

hehehe.. peace bro !.. \(^^,)/

alien said...

GB:
a`ah lagu tu mmg berhantu

gadis NOTA pelekat:
lagu tu kejar aku
camne..

Faaein Talip Roy:

Faaein

Faaein

Faaein

Faaein

Faaein

Faaein

Faaein

Faaein

kelakar la kau, buat aku gelak guling2..
hahaha..

Rain said...

lagu menghanyut rasa kembali ke kenangan :)

kalau suka 1 lagu tu, jenuh seminggu juga aku ulang. haihh

alien said...

misti fluent habis dgn lagu tu kan