27 December, 2011

alien: berbisik pada angin

Kakinya yang telanjang dipukul manja ombak kecil.
Rambutnya ikal beralun diselak angin.

Lelaki itu berbisik pada angin,
"Ya, kita tak selalu bertemu"
"Kita juga tak selalu berbicara"
"Tapi, satu kau perlu tahu .."

Lelaki itu menggenggam tangan kanannya lalu diletaknya di dada kiri.

"Kau selalu ada di sini .."
"Di sini .."

Lelaki itu membiarkan seketika tangannya di dadanya.



: pergh, jiwang siot aku.. macam awie dalam sembilu.
Ahha~

13 comments:

Daddy Ziyyad said...

dalam hati ada taman.

~hahah

kueh bakar said...

citer apa ni?
ahaks

gadisBunga said...

ah. bukan boleh caye!

hahah!

*aku mmg skeptikal pasal mende2 cenggini.

alien said...

Daddy Ziyyad:
ahha~

kueh bakar:
eh, mana ada cerita apa2

gadisBunga:
boleh caya~
caya~

Kazaztan Team said...

Oooo...tak menahan entry nie....(lap2 mata)

pena rozie said...

????

airaniez wirdani said...

ayat-ayat cinta ke ni?

zaman sekarang gadis Melayu dah tak pandai ayat2 sastera ni. Cakap direct je,lagi diorang paham kot..haha

p/s: saja bg tips
:P

gadis NOTA pelekat said...

speechless...

alien said...

kazaztan team:
nak tisu tak.. hehe

pena rozie:
errr..

airaniez wirdani:
ayat-ayat sendiri.. kui3
ala, sekali sekala perlu bersastera gak.. baru romantik..

gadis NOTA pelekat:
sama gak..

Anonymous said...

fuuuu

Faarihin said...

entahnya.. jiwang pulak alien ni..


geli pankreas aku membacanya..

hahaha.

Anak Wak Mail said...

tak sangka kau awie..eh jiwang!haha..

pegang tangan ke dada,,sambil tangan dikucup mesra..

erk,,lagi jiwang kan..geli dowh..;p

alien said...

Faarihin:
hehe
ternyata pankreas anda masih normal
tahniah!!

Anak Wak Mail:
aku mmg awie.. eh sedikit jiwang sbb aku ada jiwa.. lalala~
tapi ko xtra jiwang dari aku kan..